המלצת מאוחדת לעיצוב הגוף וחיזוק השרירים

במסגרת פעילויות ספורט וחוגים לקידום בריאות, ממליצה מאוחדת ללקוחותיה להשתלב בחוג פילאטיס מזרן המועבר על ידי מדריכות מוסמכות.
המלצת מאוחדת לעיצוב הגוף וחיזוק השרירים

פעמיים בשבוע מתקיים החוג אותו מדריכות שירה שמואלביץ', מאמנת חד"כ מוינגייט וזיו רוזי, מורה לפילאטיס ובעלת תעודת הוראה במחול, שתיהן פיזיותרפיסטיות במקצוען, המתמחות בשיטת האימון הגופני הפופולארי, המסייע לחזק את השרירים, להגמיש את הגוף ולייצבו.

קובי בן סימון, מנהל המכון לפיזיותרפיה של מאוחדת באשדוד: "מטרת השיטה היא אימון הגוף לביצוע המטלות היום יומיות תוך שימוש בתנועות נכונות, המקטינות את המאמץ ואת הפגיעה הפיזית. התכנים העיקריים המועברים בחוג הינם תרגילים המפעילים את כלל השרירים המביאים למעשה את הגוף לגייס את השרירים הנכונים לכל תנועה ולהגדלת טווח התנועה בחוליות ובמפרקים – כך שנוצר עליהם פחות לחץ".

המפגשים נערכים פעמיים בשבוע (60 דק' כל מפגש) במכון הפיזיותרפיה והשיקום שבמגדלי K. העלות ללקוחות שיא של מאוחדת ומצטרפים חדשים: 43 שקלים בלבד לחודש. פרטים והרשמה: 08-8620800, 08-8680219. מספר המקומות מוגבל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך