התלבטות לגבי ויגור סיכויים נמוכים לארז׳ינה

הצוות המקצועי במ.ס אשדוד מתלבט לגבי הקשרים הנבחנים, הברזילאי ויגור והבוסני ארז'ינה, זאת מאחר ושניהם אינם בכושר משחק. כרגע נראה כי ויגור בעל סיכויים גבוהים יותר להישאר. האוקראיני יבגני צ'ומק, הגיע למבחנים. ההחלטה לגביהם תשפיע על זר אחר בקבוצה גיורגי יבטייב. טום בן זקן עדיין עם רגישות בשריר האחורי ולא ברור אם ישחק. משה אוחיון פצוע ולא יהיה בסגל.
התלבטות לגבי ויגור סיכויים נמוכים לארז׳ינה

התלבטות. כך במילה אחת ניתן להגדיר את סיכויים של שני הזרים הנבחנים במ.ס אשדוד, הברזילאי ויגור והבוסני פיליפ ארז'ינה, שנבחנים בקבוצה. המנג'ר יוסי מזרחי והמאמן אוואט, מבינים כי גם אן מדבור בשחקנים מוכשרים ובמיוחד ויגור בן ה-22, הרי ששניהם בלי כושר משחק וגם אם יוחתם אחד מהם, ייקח זמן עד שיישחק. לכן מדובר במחשבה לעונה הבאה.

כמו שזה נראה כרגע, סיכויים של ויגור גדולים יותר להישאר ואם לא יקרה דבר משהו של הרגע האחרון, הרי שהבוסני ארז'ינה בדרכו אל מחוץ לקבוצה. אגב ההחלטה תשפיע גם על זר נוסף, גיורגי יבטייב, שאם יוחלט להחתים שני זרים ולא אחד, הוא יושאל לקבוצה אחרת, ככל הנראה. לגבי ג'אבר עטאא, כמו זה נראה מדובר  בעניין של הבנה בין שני המועדונים. מחכים להתקדמות כל יום. הקשר האוקראיני יבגני צ'ומק הגיע וייבחן.

טום בן זקן אינו כשיר באמת האחוזים וסובל עדיים מרגישות בשריר האחורי ולא ברור אם יוכל לשחק ביום ראשון מול בני יהודה. ואילו משה אוחיון אינו כשיר ולא יהיה בסגל, לקראת ראשון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך