נחנך מרכז המצויינות של אשדוד בג׳ודו

בשלישי, נחנך באשדוד מרכז למצוינות בג'ודו. אשדוד תהפוך לאחד המרכזים הגדולים ביותר לג'ודו בישראל. את המרכז ינהל דני לאופולד, מאמנה של המדליסטית הראשונה יעל ארד אליו יצטרף ניב כרמל ורשות הספורט העירונית, שדחפה מאוד יחד עם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, להקמת המרכז, היא שתנהל אותו. ד"ר לסרי: "אין לי ספק שבשנים הקרובות ייצא המדליסט הבא מהאולם הזה ממש"
נחנך מרכז המצויינות של אשדוד בג׳ודו

בשלישי, נחנך באשדוד  מרכז למצוינות בג'ודו. אירוע הפתיחה החל בקביעת מזוזה לאולם החדש אותה קבע ראש מינהל החינוך מר אריה מימון רגע לפני גזירת הסרט על ידי ראש עיריית אשדוד ד״ר יחיאל לסרי. אשדוד תהפוך לאחד המרכזים הגדולים ביותר לג'ודו בישראל. אולי מכאן ייצא המדליסט הבא של ישראל.

האולם החדיש "ברבין", היה מלא מפה לפה וכלל את תלמידי בית ספר ״רבין״ ואת חניכי מרכז הג׳ודו, ואישים כמו ראש העיר ד״ר יחאל לסרי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט  משה בוטרשווילי, ראש מינהל החינוך אריה מימון, מנכ״ל רשות הספורט  יורם אסרף, יו״ר איגוד הג׳ודו משה פונטי, מנהלת בית ספר ״רבין״ , אפרת טובול וגם המדליסטים האולימפיים אורן סמדג'ה (ברצלונה) ואורי ששון (ריו) והאלופים גולן פולק ושגיא מוקי.

את הטקס הנחה סמנכ"ל רשות הספורט בני חזקיה ועל החלק האמנותי היו אחראים מקהלת בית הספר ״רבין״, ולהקת המחול שהרשימה בקטע אמנותי ססגוני.

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי, אמר בטקס הפתיחה:  ״העיר אשדוד מצטרפת היום לענף הג׳ודו עם ומעניקה את התנאים הטובים ביותר שעיר יכולה להעניק לענף הספורט המוביל בישראל. אין לי ספק שבשנים הקרובות ייצא המדליסט הבא מהאולם הזה ממש״. ראש העיר  הודה שהוא מתרגש לארח את המדליסטים אורן סמדג׳ה, ואורי ששון באשדוד.

דור העתיד בפעולה.
דור העתיד בפעולה (צילום: פבל)

גם משה פונטי, יו״ר איגוד הג׳ודו הישראלי הודה כי מדובר במעמד מיוחד עבור ענף הג׳ודו והעבור העיר . הוא הודה ליורם אסרף, מנכ"ל רשות הספורט על הנכונות להרים כזה פרויקט בזמן שיא, על האמצעים והתנאים שמתאמני הג׳ודו של אשדוד זכו להם.

את המרכז ינהל דני לאופולד, מאמנה של המדליסטית הראשונה יעל ארד אליו יצטרף ניב כרמל, אלוף הארץ, שהתחרה בתחרויות בינלאומיות בחו"ל ומאמן זו השנה השלישית.

אפרת טובול, מנהלת בית הספר ״רבין״ עבורה מדובר בהגשמת חלום ישן הודתה לכל מי שידו בבניית האולם, החל מראש העיר ועד לוועד ההורים: ״המדובר בהגשמת חלום שיעניק הזדמנות לתלמידי בית הספר להצטיין גם בענפי הספורט. אולם הספורט הכולל שני אולמות אימון נוספים לריקוד והתעמלות משדרג בעשרות מונים את חווית הספורט וההישגיות של התלמידים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך