לוסיו: "מאמן באר שבע היה צריך לדבר איתי ולהסביר לי את הדברים, אבל הוא לא דיבר איתי כלל"

בראיון לוינט, מגלה חלוץ הרכש אשדוד, לוסיו מרניאו, כי הוא פגוע מיחסה של באר שבע ושמח שהגיע למ.ס אשדוד. לוסיו: "ברור שכאב לי לעזוב. כל מה שקרה איתי שם היה הפתעה גדולה". הקשר האוקראיני, צ׳ומאק, ייבחן בקבוצה.
לוסיו בהרכב אשדוד לקראת כפר סבא בשבת

במ.ס אשדוד מרוצים. חלוץ הרכש לוסיו מרינאו, הוא בדיוק מה שרצו, 9 טבעי שמחפש את השער כל הזמן. אבל מסתבר כי לוסיו מאוד פגוע, מקבוצתו הקודמת הפועל באר-שבע. לוסיו העניק ראיון לוינט וסיפר על ההרגשה שלו לאחר העזיבה.

אני מרגיש טוב כי הגעתי לקבוצה טובה שהאנשים בה עוזרים זה לזה", הגיב הברזילאי שנשמע מאוכזב. "יש לאשדוד את המטרות שלה ואני לא רוצה לעשות השוואות עם באר שבע. הגעתי למצב מסובך בבאר שבע וידעתי שאני מגיע לקבוצה טובה. קשה אמנם להשיג תארים באשדוד, אבל נעבוד קשה כדי להשיג את המטרות שלנו".

מרניאו סיפר על האירועים שהובילו לעזיבתו: "ברור שכאב לי לעזוב. כל מה שקרה איתי שם היה הפתעה גדולה בשבילי ולא ממש הבנתי מה קורה. המאמן ואנשים אחרים במועדון לא התנהגו איתי בצורה מכובדת. יכלו לשבת לשוחח איתי ולהגיד לי את כל מה שקרה, אבל אני מאושר איפה שאני נמצא עכשיו".

הם נהגו בצורה שהם חשבו לנכון ואני לא מסכים איתם. הנשיאה (אלונה ברקת) דיברה איתי וזה נורמלי, היא הסבירה לי את המצב המסובך, אבל המאמן הוא זה שלוקח פיקוד מבחינה מקצועית. הוא היה צריך לדבר איתי ולהסביר לי. נכון שאלונה מקבלת החלטות, אבל הוא היה צריך לדבר איתי ולהסביר לי את הדברים מבחינה מקצועית. בפועל, הוא לא דיבר איתי בכלל, הוא אפילו לא נפרד ממני כשעזבתי".

לוסיו חותם, עם רוני אוואט וג'ק כהן. (צילום: דוברות מ.ס אשדוד)
לוסיו חותם, עם רוני אוואט וג'ק כהן, מנכ"ל החברות של ג'קי בן זקן. (צילום: דוברות מ.ס אשדוד)

אליניב נפצע אחרי שהגעת. כשהוא החלים לא הרגשת שהם לא צריכים אותך יותר?

"הוא שחקן שמאוד מזוהה עם הקבוצה ועובד קשה מאוד. למרות כל זה והעובדה שהיו בקבוצה הרבה חלוצים, ולמרות שהייתה לי תחרות קשה על מקום בהרכב, הרגשתי טוב וחיכיתי להזדמנות שלי. הגיע המשחק נגד מכבי חיפה, הגעתי לאצטדיון ופתאום אומרים לי שאני לא בסגל. לא הבנתי למה. אמרו לי שהקבוצה משחקת טוב ושאני לא יכול לשחק. יום אחרי זה הנשיאה דיברה איתי ואמרה לי שאני צריך לעבור ושהחליטו לשחרר אותי. לא הבנתי את זה, זו הייתה ההפתעה הכי גדולה, אבל אני רגוע".

אתה חושב שתחזור לבאר שבע?
"לא יודע, יש לי עדיין חוזה שם".

מה אתה אומר על מה שקרה עם מאור בוזגלו?
"זה מסובך. נכון שהייתי שם וראיתי כל מיני דברים, אבל אני לא יכול לדבר על זה. אני רק יכול לומר שמאור חבר מאוד טוב שלי ולמרות שאבא שלו מעורב הוא זה שמקבל את ההחלטות בעניינו".

הפועל ב"ש סירבה להגיב לדבריו של לוסיו. לאחר הניצחון על בני-יהודה טען ברק בכר שהשחרור של החלוץ הוא על רקע מקצועי.

בנושא החיזוק, הרי שהקשר האוקראיני, ייבגני צ׳ומאק, יבחן בקבוצה. למעט ויגור הברזילאי שהגיע בהמלצת המאמנים, לא ברור מה יהיה לגבי הבוסני ארז׳ינה שנבחן והאוקראיני שהגיע. עד סוף השבוע עשויה להתקבל החלטה לגבי כולם

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך