המשטרה עצרה את בת זוגו של החשוד ברצח אמו באשדוד

התפתחות נוספת ברצח האם מאשדוד: לאחר שבנה נעצר בחשד לרציחתה, נעצרה היום חברתו בחשד לסיוע ברצח. החשודה מכחישה כי ידעה על כוונת בן זוגה לרצוח את אמו
צילום: דוברות המשטרה

אמש דיווחנו על אישה שנרצחה באשדוד ובנה נעצר בחשד למעורבות: אישה כבת 66 נמצאה אתמול לפנות בוקר (ראשון) על ידי המשטרה ללא רוח חיים בביתה ברח' קדושי בלזן שבאשדוד כשעליה סימני אלימות. בנה, שהתקשר להזעיק את המשטרה, נעצר בחשד למעורבות במעשה. היום חלה התפתחות בחקירה כאשר המשטרה עצרה היום את בת זוגו אשר חשודה שסייעה לו ברצח. בת הזוג הכחישה באמצעות סנגורה עו"ד יחיאל לאמש את המיוחס לה ולטענתה לא ידעה דבר על כוונות בן הזוג לרצוח את אמא שלו. מעצרה הוארך ביום.

כזכור, הבן בן ה-44 התקשר למוקד 100 של המשטרה, ודיווח כי "אמו משתוללת בבית". למקום הגיעו צוותי המשטרה שמצאו את האם כשהיא מוטלת על ריצפת הבית כשחבלות קשות בגופה. השוטרים הזעיקו לדירה צוותים רפואיים של מגן דוד אדום, ביצעו באישה פעולות החייאה, אך נאלצו לבסוף לקבוע את מותה. בנה של האישה נעצר כאמור, ומאוחר יותר האריך בית משפט השלום באשקלון את מעצרו בחמישה ימים.

חקירתו של הצעיר עוכבה תחילה, זאת לאחר שהמשטרה דיווחה כי הוא נמצא תחת השפעת אלכוהול. החשוד, המוכר למשטרה בשל עבירת אלימות נגד אמו בעבר, מכחיש בינתיים מעורבות ברצח.

פראמדיק מד"א אשר ארביב, שהיה בזירה, סיפר: "ראינו אשה כבת 66 מחוסרת הכרה עם סימני אלימות , היא הייתה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה, הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך