הבוסני ארז'ינה מתאמן. ג'אבר מתקרב ויגור הגיע

במ.ס ממשיכם להתחזק. הקשר הבוסני פיליפ ארנז'ה הגיע למבחנים, אבל הוא לא התאמן כחודש וחצי. הלילה יגיע הקשר הברזילאי ויגור. את שניהם יראו במשחק אימון ברביעי מול הנוער. עטאא ג'אבר מתקרב לקבוצה. אבי אבוטבול מנוער מכבי חיפה הצטרף לנוער מ.ס, אבל עשוי לקבל דקות גם בבוגרים. מיקי סירושטיין שאצבע ידו נשברה, יכנס בהדרגה לאימונים.
הבוסני ארז'ינה מתאמן. ג'אבר מתקרב ויגור הגיע

מ.ס אשדוד ממשיכה לנסות להתחזק ושחקנים מגיעים להיבחן

היום, שני, הגיע למבחנים הקשר הבוסני פיליפ ארז'ינה. ארז'ינה הגיע ללא כושר משחק מאחר וכחודש וחצי לא התאמן. אבל המנג'ר יוסי מזרחי והמאמן רוני אוואט ימשיכו לצפות בו ויערכו ביום רביעי משחק אימון מול הנוער לבחון אותו.

אבל לא רק אותו ייבחנו. היום הגיע הקשר הברזילאי ויגור. השחקן זומן על ידי הצוות המקצועי והכוונה לבחון אותו, אבל עם רצון לראותו מצטרף. מי שעוד התאמן עם הקבוצה הוא אבי אבוטבול, שחקן שהצטרף לנוער מ.ס אשדוד, מקבוצת הנוער של מכבי חיפה. אגב הוא הותיר רושם טוב וייתכן שמידי פעם נראה אותו בסגל הקבוצה הבוגרת, למרות שהגיע לנוער. עוד הגיע לקבוצת הנוער חלוץ קנייתי  למבחנים, אבל הוא מיועד רק לקבוצת הנוער.

התקרבות מסתמנת עם עטאא ג'אבר ממכבי חיפה. כמו שזה נראה עד לסוף השבוע יהיו התפתחויות. בקבוצה מאוד רוצים את השחקן ונראה כי בין מ.ס אשדוד לחיפה יש התקרובת ולא מן הנמנע שנראה את ג'אבר באשדוד כבר בקרוב.

מיקי סירושטיין שאצבע ידו נשברה לא מתאמן אבל יחזור בהדרגה. לקראת סוף השבוע ידעו אם הוא יישחק מול בני יהודה בראשון. תום מונד ייעדר עוד כשבועיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך