ראויים. נקודה. כפר סבא חילצה תיקו אפס מול מ.ס

מ.ס אשדוד הייתה ראויה ליותר מנקודה במשחק שלה מול כפר-סבא. במיוחד במחצית השנייה בה הייתה קבוצה אחת בלבד. לוסיו החלוץ החדש ומנגה הירבו להחמיץ. גדי קינדה נכנס בדקה ה-28 בלט לאחר הפציעה הקשה. מיקי סירושטיין, יצא אחרי 9 דקות בגלל שבר באצבע. בראשון משחק חוץ מול בני יהודה. מזרחי: אני יותר אופטימי כיום".
ראויים. נקודה. כפר סבא חילצה תיקו אפס מול מ.ס

יוסינ מזרחי מנג'ר מ.ס אשדוד, אמר על המשחק הזה מול כפר-סבא, שהוא חושש ממנו. הקבוצה הגיעה במומנטום טוב לאחר 3 ניצחונות, בליגה ובגביע והיה חשש משאננות. זה נגמר באפס אפס. לא בגלל שאננות, בגלל החמצות.

אשדוד החמיצה שוב ושוב, במיוחד הצד ליוסיו החלוץ החדש מבאר שבע (רכש מצוין) ודולי מנגה במשחקו השלישי בקבוצה. זה עוד יגיע, אבל במשחק מול כפר-סבא אשדוד בעיקר החמיצה ואיבדה 2 נקודות יותר מאשר הוסיפה 1.

מנגה בדרך לעוד כמעט ליד השער של כפר-סבא (צילום: טל אקוקה)
מנגה בדרך לעוד כמעט ליד השער של כפר-סבא (צילום: טל אקוקה)

לויסו מוסיף הרבה כח יחד עם מנגה וגדי קינדה שנכנס במקום טום בן זקן שנפצע, בדקה ה-28, מוסיפים הרבה כח. הרבה פיזיות וטכניקה. קינדה חזר לתפקידו בקישור ומשם היה הבולט במשחק. לוסיו משחק בתוך הרחבה ולא מחוצה לה, כפי שהיינו רגילים לראות את התקפת אשדוד. מנגה אם יהיה מרכוז ליד השער עוד יבקיע. מיקי סירושטיין נפגע וסובל משבר באצבע ידו והחשש שיחסר מול בני יהודה ביום ראשון הבא.

זה נגמר באפס אפס. כפר-סבא הייתה מרוצה מהתיקו. רק זה מלמד איזה שינוי עשתה אשדוד, מקבוצה שמרוצה מנקודה בסיבוב הקודם, לקבוצה אשר מרוצים כשמוציאים מולה נקודה. מזרחי עצמו אמר: ,כיום אני יותר אופטימי, יש פה קבוצה טובה".

אשדוד: ג'ראפי, בן זקן (קינדה, 28), עבדל חמיד, סירושטיין (ברדע, 9), ברוצ'יץ', מושל, בקל, עזריאל, ביטון (דוד, 85), מנגה, לוסיו

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך