נקודת בכורה.

הרבה בכורות היו בתיקו 1:1 בגביע הטוטו. זה היה המשחק הרשמי הראשון של מ.ס אשדוד העונה, המשחק הרשמי הראשון של אלי לוי על הקווים ושער בכורה במשחק הבכורה של אילי טמם בקבוצה. הינדי השווה לפ"ת מפנדל.
טמם הכובש.

הרבה בכורות היו לנו במשחק הבכורה הרשמי של מ.ס אשדוד, בשלישי, בגביע הטוטו מול מכבי פ"ת. זה לא היה רק המשחק הראשון של אשדוד, אלא גם הבכורה של אלי לוי על הקווים כמאמן אשדוד, עם שער בכורה במשחק הבכורה לאילי טמם באשדוד ולבסוף הסתבר כנקודת בכורה, לאחר שהמשחק הסתיים ב-1:1.

מכבי פ"ת פתחה בכמה התקפות מסוכנות ליד השער של הרוש, שידע לעצור אותן. אשדוד לא נכנסה למשחק בפתיחה, ופ"ת ידעה ליצור את המצבים שלה. אשדוד הגיעה למצב מסוכן ראשון ליד השער של מכיב פ"ת. בריהון מסר כדור לרועי לוי בתוך רחבת פ"ת, האחרון ראה את שלומי אזולאי, שהמשיך בבעיטה ליד הקורה.

פתח תקווה הזכירה שהיא מסוכנת והצליחה לכבוש (21) אבל השער נפסל בטענת נבדל של בן שהר. אבל השער נפל דווקא בהתקפה בצד השני. גיל כהן (22( מסר כדור מצוין לאיליי טמם במשחק הבכורה שלו במ.ס אשדוד, המגן הגיע עד רחבת ה-16 של אשדוד ומול וולף העלה ל-0:1.

רגע אחד לפני המחצית, בתוספת הזמן, מכבי פ"ת כמעט השוותה. גיא דזנט הגביה כדור על הראש של בן שהר, שנגח את הכדור מתוך החמש החוצה. אשדוד ניצלה וירדה למחצית בשער יתרון.

במחצית השנייה אשדוד לחצה, שלטה במחצית הזו, אבל לא הפכה את זה למצב ממשי מסוכן ליד השער. דווקא מכבי פ"ת הייתה במצב של שער (74) ופעמיים אריאל הרוש עצר בעיטות של טוקלומטי ממכבי פ"ת מתוך הרחבה של אשדוד.

8 דקות לסיום המשחק כשכבר היה נראה שאשדוד תרד עם ניצחון (84) קבע שופט המשחק, ניב שטייף, פנדל לטובת מכבי פ"ת, לאחר נגיעת יד ברחבה של ג'ורדן סבן. מוחמד הינדי, לקח את הפנדל וקבע 1:1. אייזיק פאפו יכול היה לקבוע את תוצאת המשחק, כשבעט, בתוספת הזמן, מקרוב מעל השער של פ"ת כדור שיכול היה להיכנס לשער. זה נגמר בחלוקות נקודות.

מ.ס אשדוד: אריאל הרוש, בן זקן (זסנו, 46), גיל כהן, חכמון, טמם (טוריאל, 86), נדזי (סבן, 65), שחף (פאפו, 65), אזולאי(שלו הרוש,46), רועי לוי, בריהון, זאכריה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך