לוסיו בהרכב אשדוד לקראת כפר סבא בשבת

מ.ס אשדוד תארח בשבת (16.00, הי"א) את הפועל כפר סבא, למשחק על 6 נקודות. ניצחון על כפר-סבא ירחיק את אשדוד עוד מהתחתית. לוסיו הרכש החדש צפוי לפתוח. מונד הפצוע ואינברום המורחק ייעדרו סירושטיין החולה, בספק. טום בן זקן חוזר. מזרחי הזהיר משאננות.
לוסיו בהרכב אשדוד לקראת כפר סבא בשבת

חלוצה החדש של מ.ס אשדוד, לוסיו, אשר הגיע מבאר שבע והספיק לערוך אימון עם הקבוצה, צפוי לפתוח בהרכב לקראת המשחק מול הפועל כבר-סבא (שבת, 16.00, הי"א).

המנג'ר יוסי מזרחי והמאמן רוני אוואט, מודעים לחשיבות המשחק מול הפועל חיפה. בקבוצה מעודדים מאוד משני הניצחונות על קבוצות התחתית, אשקלון והפועל חיפה ומקווים גם הפעם להוציא את המכסימום, למרות שברור שזה יהיה קשה מאוד.  מזרחי אמר לשחקנים באסיפה: "עשיתם סדרה יפה של ניצחונות, אבל הכי גרוע זה להכנס לשאננות".

באשדוד ייעדר תום מונד בגלל חשש כי מחלת הנשיקה חזרה, כפי שהיה לו בתחילת העונה ומחכים לתוצאות הבדיקות שלו בכדי לדעת כמה זמן ייעדר. בתחילת העונה הוא נעדר ממחזורי הפתיחה בגלל אותה בעיה. חן עזריאל ימישך להחליפו בחוליית הקישור. מיקי סירושטיין הבלם חולה וייתכן מאוד כי לא יהיה בסגל ואם זה יקרה, ניר ברדע יחליפו. דולי מנגה שבלט מול חיפה ימשיך לקבל קרדיט. טום בן זקן שנעדר מול חיפה יחזור לתפקיד המגן הימני. אור אינברום יחסר מאחר והוא מורחק.

לגבי המשחק והחלוץ החדש אמר המאמן אוואט: "זה משחק מעבר לחשוב זה משחק קריטי. נגד הפועל חיפה זו היתה המחצית הראשונה ומול כפר-סבא זו המחצית השנייה. חשוב מאוד שהמחצית השנייה נגד כפר-סבא במידה וננצח זה יביא אותנו למקומות שונים. אם הפועל חיפה זה חצי הגמר, אז כפר-סבא זה גמר הגביע. לוסיו הוא  שחקן שחסר לנו 9 קלאסי שידע להוציא לפועל את הפעולות האחרונות וייתן עוד מיימד בהתקפה. הוא בא מקבוצה שמתאמנת טוב עם רמת אימון גבוהה והוא יגיע בכושר טוב. אנחנו סומכים עליו ומקווים שנהנה ממנו כבר במשחק מול כפר-סבא".

ההרכב המשוער: ג'ראפי, בן זקן, ברדע, עבדל חמיד, בקל, עזריאל, ביטון, מנגה, מושל, דוד, לוסיו

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך