נבחרת נערים ב', עם אמיתי יאמין ממ.ס אשדוד, זכתה בטורניר הפיתוח של אופ"א

אמין אף כבש שער במשחק של הנבחרת מול מונטנגרו. במועדון בירכו: "שאפו ענק לנבחרת נערים ב' ולנציג שלנו ממחלקת הנוער אמיתי יאמין".
אמיתי יאמין.

הישג לנבחרת נערים ב' של ישראל.היא זכתה בטרניר הפיתוח של אופ"א. בנבחרת משחק אמיתי יאמין ממחלקת הנוער של מ.ס אשדוד שאף כבש שער בטורניר.

נבחרת נערים ב' של ישראל (עד גיל 16) בהדרכתו של ניצן דמארי פתחה בשבוע שעבר את טורניר הפיתוח של אופ"א לנערים עד גיל 16 כאשר ניצחה את סלובקיה 2-4 בפנדלים (0-0 בתוך המשחק). בחמישי האחרון ניצחה ישראל 2-5 את נבחרת לטביה.

בראשון החניכים של ניצן דמארי סיימו בתיקו ללא שערים בתום 90 הדקות והמשחק עבר להכרעה בבעיטות עונשין. הבחורים בכחול לבן ניצחו 5-6 את מונטנגרו בפנדלים והשלימו שלושה ניצחונות משלושה משחקים.

יאמין חוגג.

במועדון מ.ס אשדוד בירכו: "שאפו ענק לנבחרת נערים ב' ולנציג שלנו ממחלקת הנוער אמיתי יאמין על הזכייה המרשימה בטורניר הפיתוח של אופ"א!הנבחרת ניצחה במשחק הראשון את סלובקיה, במשחק השני את לטביה ובמשחק השלישי גברה בדו קרב פנדלים על מונטנגרו כולל פנדל מדויק של אמיתי יאמין"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך