מה יהיה? יהיה טוב!

כוח האותיות והמספרים / אדית סולטן
כותבת באשדוד אונליין

אנשים מרגישים תקועים בחייהם, מנסים למכור בית ולא מצליחים, לא מרוצים במקום עבודתם, מנסים למצוא זוגיות ואינם מבינים מה קורה, מדוע הדבר מתעכב. לכל שינוי בחייו של אדם יש משמעות. דברים לא קורים סתם, האדם חייב ללכת לפי התכונה, לפי הדרך שהכתיב לו היקום. הנומרולוגיה אינה מראה לנו אם האדם פנה לפן הבונה או פנה לפן המעכב. רואים צרכים ואין רואים יכולות, בנומרולוגיה ניתן לדעת לא מה יהיה לך, או מה היה לך, אלא איזה הזדמנויות יש לך. המספרים מייצגים כוחות שונים הפועלים בעולם שלנו ברמות רוחניות גבוהות, והספרות הן עשרת העקרונות שעליהם עומד ובנוי העולם. בדומה לעשר הספרות של הקבלה, כך רואה הנומרולוגיה בעשר הספרות את עשרת העקרונות לחיים שעל ידי הכרתם ניתן לתת הכוונה וייעוץ בתחומי החיים.

הבנה בתורת הנומרולוגיה יכולה לעזור בנושאים שונים כגון אהבה, קריירה, ילדים, לימודים וכדומה, עוזרת לנו להבין את הפוטנציאל הטמון בנו ולהראות לנו את הדרך הנכונה למימושו. היא הדרך הקצרה ביותר והבטוחה ביותר להכרת האדם, את הכישרונות הטבועים בנו ואת יכולתנו האמיתית, לגלות את מגבלותיו ואת התחומים המתאימים ביותר לכישורינו והדרכים להגשים את גורלנו, להביט קדימה אל העתיד. לכל אדם בחירה חופשית, מה שקורה לנו אינו אלא פועל יוצא של מעשינו או חוסר מעשינו.

לכל אדם בחירה חופשית, ובידיו ההחלטה בכל שלב ושלב בחייו לערוך שינויים. בכל גיל, בכל מצב, בכל זמן ואפילו ברגע נתון זה, ניתן לשנות ולהשתנות, ללא שום קשר לנקודת הפתיחה בא אנו נמצאים. לראות את האירועים שחווינו מנקודת מבט אחרת, אובייקטיבית ולא סובייקטיבית, להתבונן לא מתוך שיפוטיות או התבכיינות ולא מתוך קורבנות, אלא מתוך רצון לבנייה והעצמה.

הרבה מן האנשים מרגישים שהם לא מצליחים להביא לידי מימוש את כל הרצונות שלהם ונשארים שנים על אותו מסלול. דווקא דרך נומרולוגיה ניתן לבחון את הזמנים הטובים ביותר לצאת לקראת שינוי כך שאכן תצאו לדרך חדשה.

הנומרולוגים מאמינים שהתאריך נועד ללמד לקחים בעלי חשיבות, על מנת שנעמוד במטלות שיועדו לנו במהלך חיינו. הנומרולוגיה היא שיטה של ניתוח אופי המשתמשת במספרים, שמות ותאריכי לידה, בניסיון לפתור את השאלה "מי אני"? באמצעות הנומרולוגיה ניתן לאתר את הכישרונות הטבועים בנו ואת יכולתנו האמיתית, לגלות את מגבלותינו ואת התחומים המתאימים ביותר לכישורינו, והדרכים להגשים את גורלנו, להביט קדימה אל העתיד, אל מעגל חיינו. משגילינו את מספרינו האישיים יכולים אנו בסבלנות ובהבנה לנצלם כרמזים לפתרון קיומנו. באמצעות הנומרולוגיה ניתן לקבל הבנה רבה יותר של משמעות חיינו. הנומרולוגיה היא לא כלי לחיזוי העתיד, תתחילו עם מיקוד הרצון השאיפה וההכוונה הנומרולוגית תאיר לכם את הדרך.

מה יהיה? בוא לייעוץ, אעזור לך להחליט מה טוב לך.

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com
אדית סולטן
נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית
נייד-052-8335784

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך