אשדוד רוצה את גיי'ק כהן לעונה נוספת

בקבוצת הכדורסל של מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, מבינים איזה יהלום יש להם ביד. ג'ייק כהן הוא לא רק הטוב מבין הישראלים, אלא הטוב בקבוצה. לשחקן הוצע חוזה, מאחר והוא מחזיק לפי בקשתו בחוזה לעונה אחת. המאמן טפירו: "שמח שהוא בצד של הקבוצה שלי". היו"ר קיקוז: "אין ספק ג'ייק שחקן משמעותי הייתי רוצה לראות אותו ממשיך".
ג'ייק כהן
לא הסכים מראש לחוזה לעוד עונה. ג'ייק כהן (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

מכבי קפלן אשדוד באר טוביה, הציעה לגיי'ק כהן להאריך את חוזהו בעוד עונה. באשדוד מבינים מה יש להם ביד. השחקן שמכבי ת"א בעבר ויתרה עליו וכן הפועל ירושלים (שהעונה כבר ביקשה להשאילו מאשדוד) הוא האס של הקבוצה. ממש "יהלום" שאשדוד הביאה במחיר נמוך יחסית.

כהן הוא לא רק השחקן הישראלי הכי טוב, אלא השחקן הכי טוב בקבוצה. הוא נותן תרומה של זר ומוביל בהרבה קטגוריות את הקבוצה. הכי חשוב, בלי כהן ואתו הקבוצה נראית אחרת. השחקן התעקש בתחילת העונה לא לחתום ליותר משנה וידע מדוע. עכשיו אשדוד מאוד רוצה אותו ונראה מה יתפתח. היו"ר קיקוז: "ג'ק שחקן חשוב ביותר, הייתי שמח לראות אותו ממשיך באשדוד".

המאמן מאיר טפירו, התייחס גם הוא לכהן: "ג'ק יציב מתחילת שנה הוא משחק כדורסל טוב וכל הכבוד לו. אני שמח שהוא בצד שלי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך