רשת סולוג משיקה קולקציית סקי לילדים

רשת אופנת הילדים סולוג משיקה בימים אלו קולקציית סקי מעוצבת לילדים. הקולקציה מציגה מגוון פריטים מחממים לבנים ולבנות בגילאי 3 עד 12, שעוצבו ברוח חופשת הסקי וכוללת מגוון רחב של דגמים, החל ממעילי רוח, דרך חליפות פוטר, סריגים, ז'קטים ועד לחליפות ספורטיביות מחממות.
רשת סולוג משיקה קולקציית סקי לילדים
סולוג סתיו חורף 2016-17, צילום: הילה שייר

בשנים האחרונות הפכה חופשת הסקי לסוג של חופשה משפחתית לכל דבר ואם בחופשה משפחתית מדובר, הרי שצריך לדאוג לביגוד המתאים לכל המשפחה, כולל הילדים ושיהיה אופנתי, נוח, חם ומפנק.

רשת אופנת הילדים סולוג מרימה את הכפפה ומשיקה בימים אלו קולקציית סקי מעוצבת לילדים. הקולקציה מציגה מגוון פריטים מחממים לבנים ולבנות בגילאי 3 עד 12, שעוצבו ברוח חופשת הסקי וכוללת מגוון רחב של דגמים, החל ממעילי רוח, דרך חליפות פוטר, סריגים, ז'קטים ועד לחליפות ספורטיביות מחממות.

הקולקציה נועדה לילדים שמבינים אופנה ולהורים שיודעים לזהות איכות ונוחות לצד אופנה עדכנית שרשת סולוג מציעה.

הקולקציה מיועדת לבנים ובנות ומציעה מגוון רחב של מעילים, סריגים וחליפות פוטר,  מעילי רוח דקים ועבים, המגיעים עם כובע פנימי מתקפל וביטנת פליז מחממת. עוד ניתן למצוא סריגים במראה קז'ואל-בסיסי עם כיסים פנימיים, המגיעים עם צווארון של המשמש כמעין צעיף ומגן על הצוואר.

בקולקציה יש מכנסי פוטר עם שילובי ריפ בברכיים וריבוי רוכסנים במראה בייקרי, כולל פוטר פנימי העשוי מסריג מגורד.

עוד ניתן למצוא בקולקציית הסקי של סולוג,  קפוצ'ונים עם שילובי פרווה, ווסטים בהדפסים אופנתיים עם כיסים ורוכסנים, המאפשרים אכסון פריטים שונים, לנוחיות הילד הלובש את הפריט, ג'קטי בייקר בשילוב צמר, ג'קטי בומבר מנומרים ואפודות.

בנוסף קיימות בקולקציה חליפות בונדד, המזכירות חליפות צלילה. חליפות אלו מבודדות מפני קור ורטיבות ומצוידות בבטנת מרקר צבעונית ומדליקה.

הקולקציה מאופיינת בצבעוניות אופנתית של כחול, אפור שחור, טורקיז, תכלת, אדום וורוד ובשילובים של מנומר ופרוות.

לרגל השקת הקולקציה, רשת האופנה לילדים סולוג יוצאת במבצע על מגוון פריטים לבנות ולבנים:  1+1 מתנה אשר יחל מה- 28.12-12.1.17.

טווחי המידות:  4-18, לגילאי: שנתיים עד 12

טווח מחירים: החל מ-  79.9 ₪ ועד 199.9 ₪

בנות החל מ-89.90 ועד 199.90 ₪

בנים החל מ-79.90 ועד 199.90 ₪

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך