מכבי בן אשדוד רוצה חצי גמר גביע המדינה

מכבי בן אשדוד, מחזיקת הגביע, רוצה את התואר גם העונה. בחמישי (19.00, אולם הקריה), היא תצטרך לעבור ברבע הגמר את אליצור חולון. הזרה החדשה באשארה גרייבס, עשויה לקבל דקות במשחק הכל כך חשוב מבחינת אשדוד. ג'קבסון הפצועה, תיעדר.
הגביע
רוצות גביע.

מחזיקת הגביע, רוצה להחזיק בו עוד עונה.

קבוצת מכבי בן אשדוד, מחזיקת גביע המדינה בכדורסל נשים, רוצה את התואר גם העונה. אשדוד תארח בחמישי (19.00, אולם הקריה), את אליצור חולון במסגרת רבע גמר גביע המדינה.

הזרה החדשה של קהבוצה, באשארה גרייבס, שהגיע ברביעי, עשויה לקבל דקות במשחק החשוב הזה. אשדוד רוצה את הגמר וחולון לא אמורה להיות מכשול בדרך לחצי הגמר. כזכור טיפאני ג'קסון תחסר, לאחר שכף ידה נשברה במהלך המשחק מול הרצליה.

אשדוד במקום השני במאזן 1-8, חולון במקום הרביעי במאזן 4-4. אשדוד איבדה כאמור את הסנטרית טיפני ג'קסון שתעדר כחודש בגלל פציעה. חולון החתימה את בר גילינסקי. גם השתיים האלו נפגשו במחזור האחרון של 2016 ואשדוד ניצחה 54-79. פראהייה אבדי בלטה עם 14 נקודות, ג'קסון שעכשיו פצועה סיימה עם 13 נקודות ו-11 ריבאונדים

שופטים: ניר קרן תומי וובר ירון צ'צ'יק

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך