ראה את התופת: הצוער האשדודי שהגיע ראשון לזירת הפיגוע הרצחני בירושלים

עילאי כנפו שמתנדב במד"א אשדוד היה הראשון להגיע לזירת הפיגוע הקשה אמש בירושלים "כשהגעתי לזירה הבנתי שמדובר בפיגוע, לכן דרכתי את הנשק"
ראה את התופת: הצוער האשדודי שהגיע ראשון לזירת הפיגוע הרצחני בירושלים

הפיגוע הרצחני אמש בירושלים הכה בנו חזק והחזיר את רובנו למציאות העגומה בה אנו חיים, אך בעוד אנו כואבים את רציחתם של ארבעת חיילנו מוציא דובר צה"ל סרטון בו נצפה אחד הגיבורים ששהה במקום הפיגוע ובשעת אמת רץ וסייע לחיילים שנפגעו.

מדובר בעילאי כנפו תושב ניר גלים הסמוכה לאשדוד ובנו של מנהל שירות התעסוקה בעיר, עילאי מתנדב מד"א באשדוד ומשמש כצוער בקורס קצינים במהלך שירותו הצבאי. ואמש היה מבין הראשונים שהגיש עזרה ראשונה לפצועים בפיגוע הדריסה בירושלים.

בסרטון הוא מספר "כשהגענו למקום שמענו רעש מאוד גדול מאחור, חשבנו שמדובר בתאונה. בהכשרתי אני חובש לכן רצתי מהר לזירה לטפל בפצועים, להעניק טיפול ראשוני. כשהגעתי לזירה הבנתי שמדובר בפיגוע, לכן דרכתי את הנשק, כשהגעתי ראיתי שהמחבל מנוטרל. מיד התחלתי להעניק טיפול ראשוני עד שהגיע הכוח הנוסף של מד"א והצלה שעזר לנו לטפל ולפנות את הפצועים"

צילום תמונה: דובר צה"ל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך