יואב כץ, בעלי הפועל חיפה: "המשחק מהווה צומת דרכים עבורנו"

מ.ס אשדוד תצא למשחק חוץ מול הפועל חיפה, (רביעי, 21.00, סמי עופר). בחיפה מתייחסים למשחק הזה כצומת דרכים. אשדוד תפגוש את ניר קלינגר שאמן אותה בעת שירדה לליגה הלאומית וכיום הוא מנהלה המקצועי של חיפה.

מ.ס אשדוד תצא ביום רביעי הקרוב (21.00, "סמי עופר"), למשחק חשוב מול הפועל חיפה, המדורגת במקום במקום השמיני, מרחק 4 נקודות ממנה. בחיפה חוששים מאוד מהמשחק הזה ומתייחסים אליו כאל משחק חשוב, שעשוי להשפיע על עתידה של הקבוצה בהמשך הליגה.

הבעלים של חיפה, יואב כץ התבטא בכלי התקשורת ובין הייתר אמר: "ברור שמחכה לנו משחק מול קבוצה טובה ומוכשרת כמו מ.ס אשדוד, אבל אנחנו צריכים להתרכז רק בעצמנו ולהמשיך במומנטום שהיה לנו לאחרונה. המשחק מהווה צומת דרכים עבורנו".

כץ מתכוון לכך שמבחינתו ניצחון על מ.ס יקרב אותם לפליאוף העליון, אבל ניצחון או תיקו, עלול שוב לסבך אותה במאבקי התחתית. אשדוד מבחינתה רוצה לנצח ולצמק את הפער עד כדי נקודה. אגב במשחק הקודם ניצחה הפועל חיפה באשדוד, 1:3.

מי שעשוי להיות בסגל הקבוצה הוא גדי קינדה. קינדה חזר כזכור לסגל במשחק הגביע מול איכסל בשישי ושיחק 10 דקות. בקבוצה ינסו לשלב אותו בהדרגה עד למשחק מלא. אגב במשחק תפגוש אשדוד את ניר קלינגר, שאימון אותה בעונת הירידה ועתה הוא המנג'ר של הפועל חיפה.

אשדוד תנסה לקבל החלטה בנוגע לקשר הקנייתי שמתאמן בה, אנתוני אקומו, אם להחתימו או לשחררו ואולי לבקש עוד ימי מבחן. אשדוד תנצל את משחק האימון מול הנוער, בכדי לראותו משחק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך