מפחיד: תושב אשדוד גילה חור קליע בחלון חדר השינה

תושב אשדוד דיווח אמש כי קליע חדר את חלון חדר השינה בביתו. שוטרים שהוזעקו למקום איתרו חשוד צעיר המתגורר בבניין ממול שברשותו אקדח אוויר ותחמושת. בחקירתו קשר עצמו למעשה אך טען כי ירה לכיוון עץ סמוך. בתום חקירתו שוחרר בתנאים, ללא האקדח. "אירוע חמור שהסתיים למרבה המזל ללא נפגעים", ציינו במשטרה.
מפחיד: תושב אשדוד גילה חור קליע בחלון חדר השינה

שוטרי הסיור במשטרה הוזעקו אמש לדירה בעיר אשדוד לאחר שתושב העיר דיווח כי הבחין בחור קליע בחלון חדר השינה שבביתו. בדיקת הסיירים העלתה כי מדובר בכדור מתכת של אקדח אוויר שחדר את התריס וזכוכית החלון, ואף איתרו את "קליע" זה בין מסילות החלון. במסגרת חקירת האירוע בזירה, ניגשו השוטרים לבניין הנמצא ממול שם אותר באחת הדירות אקדח אוויר וכדורי מתכת הזהים לממצא בחדר השינה. החשוד, צעיר כבן 25, שיתף פעולה עם השוטרים והודה בפניהם כי אכן ירה באקדח האוויר, אך טען כי התכוון לפגוע בעץ הניצב שם וכי לא הייתה לו כל כוונה לגרום נזק. בתום חקירתו במשטרה שוחרר החשוד ואילו האקדח והתחמושת נתפסו.

במשטרה מדגישים כי כלי זה, אקדח אוויר, טומן בחובו סכנות של ממש ועלול לגרום לפציעה ונזק גופני בלתי הפיך לסובבים בעת שימוש לא מושכל ופוחזני בו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך