מושל בגביע. צמד של בנצי מושל העלה את אשדוד לשמינית

בנצי מושל העלה את מ.ס אשדוד לשמינית הגמר. צמד של מושל בהארכה מול איכסל, קבע שאשדוד 1:3 וקבע שהיא תעלה שלב. לפני כן התוצאה הייתה 1:1 ואיכסל מליגה א צפון הצליחה להביא את מ.ס ל120 דקות.
מושל בגביע. צמד של בנצי מושל העלה את אשדוד לשמינית

יוסי מזרחי המנג׳ר, שטף את שחקני מ.ס אשדוד. איכסל מליגה א צפון הצליחה להביא את אשדוד להארכה. התוצאה הייתה 1:1 ומזרחי הבהיר לשחקנים : ״אם נגיע לפנדלים נעוף״.

ואז נכנס בנצי מושל לפעולה. בדקה ה95 הוא כבש והעלה את אשדוד ל-1:2 ובדקה 118 הוסיף מושל בפעולה מצויינת שלו, שער נוסף וסגר עניין 1:3 לאשדוד.

ברדע כובש את הראשון. (צילום: טל אקוקה)
ברדע כובש את הראשון. (צילום: טל אקוקה)

יוסי מזרחי אמר לפני המשחק שזה משחק קשה לעבור. כמה שהוא צדק. מגרש קשה, מול קבוצה מהמקום השני בליגה א צפון, עם מוטיבציית שיא ודחיפה של הקהל המקומי. לא פשוט.

בקל לא מוותר (צילום: טל אקוקה)
בקל לא מוותר (צילום: טל אקוקה)

אשדוד עשתה את שלה. היא עברה שלב ותתכונן עכשיו למשחק החשוב בליגה ברביעי, מול חיפה, בראש שקט. עוד נקודת אור, גדי קינדה נכנס כמחליף לאחר פציעה, שגרמה לו להעדר מהמחזור הרביעי.

פעמיים מושל (צילום: טל אקוקה)
פעמיים מושל (צילום: טל אקוקה)

לאחר מחצית מאופסת, עלתה אשדוד ליתרון. ניר ברדע הבלם עלה הכי גבוה שאפשר לכדור קרן ונגח פנימה בדקה ה-50. אבל אבי מלכה, מלך שערי איכסל וליגה א צפון, הישווה (76) ושלח את הקבוצות להארכה.

ואז הגיע בנצי מושל.

גראפי, ברוציץ, חאתם , ברדע , בן זקן, בקל, סירושטיין, ביטון, אינברום (קינדה), מנגה (מושל), באגריץ (דוד)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך