חשד לאירוע דקירות על רקע לאומני ברובע הסיטי: פצוע בנוני במקום

דיווח שהגיע למוקדי ההצלה בעיר בסביבות השעה 11:00 בבוקר העיד על אירוע דקירות ברובע הסיטי, כוחות רבים זרמו למקום ומתנדבי איחוד הצלה יחד עם פרמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי ראשוני לגבר כבן 40 שנפצע באורח בינוני, בדקות אלו מנהלת המשטרה בדיקת וחקירה במקום כאשר ישנו חשש לאירוע על רקע לאומני.
חשד לאירוע דקירות על רקע לאומני ברובע הסיטי: פצוע בנוני במקום

דוברות איחוד הצלה: פצוע קל עד בינוני טופל ע"י מתנדבי איחוד הצלה מסניף לכיש לאחר שנדקר בפלג גופו העליון ברחוב העצמאות באשדוד. נסיבות ואופי האירוע בבדיקה.

פרטים נוספים ינתנו בהמשך…

עדכון לשעה 11:34:
המשטרה חוששת שהאירוע בוצע על רקע לאומני בו אדם דתי דקר ערבי ולא להפך.

דוברות המשטרה (לכיש) :
ראשוני – כוחות משטרה עורכים כעת סריקות אחר חשוד בעל חזות דתית שעל פי החשד תקף ודקר אדם אחר (עלטזאכן) ברחוב העצמאות באשדוד. הנדקר מטופל במצב קל על ידי גורמי רפואה. בשלב זה ולאור עדויות ראשוניות נבדק חשד כי מדובר באירוע על רקע לאומני.

דוברות מד"א: בשעה 11:01 נמסר למד"א מרחב לכיש על פצוע ברחוב העצמאות באשדוד. חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח ברזילי גבר כבן 40 במצב קל עד בינוני עם פצע דקירה בגפיים. נסיבות המקרה אינן ברורות.

פרטים נוספים בהמשך…

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך