יאללה לך הביתה אובמה, שלום ולא להתראות

היום הם כ"ג ימים, שזה בדיוק 23 ימים לסיום הקדנציה של ברק חוסין אובמה. מחקתי לי עוד יום מטבלת הייאוש, זה קרוב. עוד קצת סבלנות וזה נגמר. תיגמר לנו התקופה, נגיד שלום ובמיוחד לא להתראות.
משה סידי הידוע גם כחכם סידי
חכם סידי

למי שעוד לא הבין, ב-20 בינואר, תאריך היעד של מדינת ישראל, נפטר מהאיש הזה שישב בבית הלבן, אובמה. אדם שנראה כי עשה כל טעות אפשרית, נגד כל הידידות של ארה"ב כשעמד בראשה, כולל ובעיקר ישראל. יודעים מה, גם נגד ארה"ב עצמה… מיד אציג פה רק חלק מהטעויות שלו במהלך 8 שנות כהונתו. במחשבה שנייה, אלה לא היו טעויות, אני חוזר בי, כל הפעולות היו מכוונות. זה הכי עצוב. אובמה ייזכר כנשיא הכי מאכזב של ארה"ב ובעיניי הכי מיותר.

מאחר והמקום שלי מוגבל ואין מספיק מילים לכל מה שעשה האיש הזה (שקיבל את רוב הקולות של היהודים בארה"ב, גם בקדנציה השנייה שלו שברור היה שהוא אנטי ישראל, וזו בעיה שאנחנו חייבים לפתור בחכמה, כי יהודי ארה"ב אחינו הם, ועזרתם חשובה לנו), אפנה ישר למעשיו ולפעמים חוסר מעשיו. ברור לי שיש עוד. ההיסטוריה תגלה את כולם. אם היה בית משפט כמו בהאג, אבל בישראל, ראוי היה שיישפט בו. מאמין שההיסטוריה תעשה זאת.

אני לא מדבר רק על אי הטלת הווטו על ההחלטה האחרונה של האו"ם (הרבי מילובביץ' קרא לזה בחכמתו "בית השקרים") "שהתנחלויות אינן חוקיות". החלטה שבהרמת יד אחת של נציגת ארה"ב באו"ם, היה מוטל עליה וטו וההחלטה הייתה נדחית. בדיוק כמו שעשתה רוסיה ימים סופרים לפני כן, נגד ההחלטה נגד באשר אל אסד, שרוצח את עמו. אבל אובמה רצה לצאת קטן יותר ממה שהיה בעיני העם היושב ציון, רצה להכניס לנתניהו ולפגוע בעם בישראל. אתם מבינים? חאלב מושמדת, יש וטו, ישראל מתיישבת – אין. לך כבר, לך.

הלאה, יש עוד. עוד הרבה. "הסכם הגרעין עם איראן". תאמינו לי אני יותר ויותר חושב שהוא עשה זאת בכוונה. באמת, אל תגידו לי שאני שוב מגזים ומדמיין. אין שום סיבה נראית לעין מדוע לאפשר לאיראן להמשיך "בפיקוח" (הצחקתם אותי. גם על צפון קוריאה "פיקחתם" ועכשיו היא מאיימת על דרום קוריאה וארה"ב באטום) לייצר נשק להשמדה המונית, בתירוץ שזה לשימוש לצרכי אנרגיה. להסיר את כל הסנקציות שהיו עליה, לאפשר לה לסחור בנשק כרצונה ועוד לא לבקש ממנה להפסיק את מעורבותה בטרור באזור. אובמה עשה זאת במודע. אם אני פה יודע, הוא ידע גם ידע. אבל רצה כנראה לחשוף את ישראל לסכנה. אין לי מסקנה אחרת. לך כבר, לך.

בואו נמשיך. מזרח התיכון. אובמה פשוט התנתק מהמזרח התיכון (והחליש את ארה"ב). הוציא את הצבא שלו מעיראק, הפך את עיראק למדינה קרועה חשופה לטרור כגון דעא"ש ושלוחות טרור של אירן והשאיר את סוריה לרוסיה. מה קרה בכל המקומות אלה אנחנו יודעים. התמונות מחאלב מראות ילדים מדממים (דמם על ידייך אובמה), אבל הוא לא עשה כלום. מה שכן ההתנחלויות, הבנייה במזרח ירושלים, בירתנו הנצחית, מפריעה לו. לך כבר, לך.

אבל לא נעצור פה. בואו תראו מה הוא עשה למצרים, לגדולת ידידותיו ובראשם חוסני מובארק, כמעט הפך אותה לאיראן שתיים. מיד אסביר. הוא נתן הצהרה, לדעתי מכוונת, שהגיע הזמן שלמצרים תהיה דמוקרטיה. זה היה הסימן למעצרו של מובארק ועליית האחים המוסלמים, שזה בעצם גופי הטרור שמנהלים את עזה ומקומות אחרים במזרח התיכון. אותם אנשים שהתנקשו באנואר סאדאת ב-81, בגלל השלום שעשה עם ישראל, בתיווך ארה"ב. למזלנו עבדל פתח א-סיסי והעם המצרי ראה לאן המדינה שלו הולכת, למדינה איסלמיסטית ומהר מאוד גרשו את האחים המוסלמים בראשות המורסה (שזה מוגלה) מורסי. אובמה לא אמר נואש, ניסה בעוד הצהרה, שטענה כי נעשתה הפיכה של א-סיסי במצרים, לשנות את המצב. אבל א-סיסי לא ספר אותו והיום יש במצרים נשיא שקול שמבין שהשלום עם ישראל הוא נכס. לך כבר, לך.
יש עוד ההתערבות שלו בבחירות בישראל להפלת נתניהו, הדרישה שלו במשך 8 שנים לא לבנות בארץ שלנו, כולל בירושלים. כן בירושלים, עם איום בסנקציות אם נבנה על אדמתנו (כאילו הוא יחליט איפה), התמיכה בראש הרשות הפלסטינאית, אבו מאזן, מכחיש השואה, למרות הצהרות האנטי ישראליות שלו תחת כל עץ רענן, הבגידה במדינה כמו סעודיה הסונית שתמכה בו והשארתה למאבק מול איראן השיעית (מה שיצר יחסים של סעודיה-ישראל-מצרים, שהבינו שננטשו) ויש עוד ועוד. לי פשוט אין מקום ל-8 שנים של פגיעה מתמשכת בכל ידידותיה של ארה"ב ובעיקר בנו. לך כבר, לך. לך "לפח הזבל" של ההיסטוריה. לך לשלום ולא להתראות אובמה.

איזה מזל יש לנו שהמחליפה שלו אינה הילארי קלינטון, שזה אותו דבר בדיוק. איזה מזל. אין לכם מושג. היי עד שהגעתם לסוף הכתבה, עבורו עוד דקות יקרות לקראת הסתלקותו. ואסיים ברשותכם בכל זאת בשתי מילים של תקווה: "דונלד טראמפ".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך