עדן ענבר יאמן את נבחרת ישראל לנשים זו הקדנציה השלישית

הוועדה המקצועית בכדורסל נשים, של איגוד הכדורסל, אישרה פה אחד את מינויו של עדן ענבר, מאמן מכבי בן אשדוד, למאמן הלאומי לקדנציה השלישית שלו. ההחלטה היא הערכה לענבר ולמקצועיותו. ענבר: "גאה להמשיך לאמן את הנבחרת. זה כבוד גדול".

כבוד לקבוצת הכדורסל לנשים של מכבי בן אוצר השקעות אשדוד.

מאמן הקבוצה, עדן ענבר, נבחר שוב, בפעם השלישית, להיות מאמנה של נבחרת ישראל בכדורסל נשים. הבחירה מהווה הערכה ליכולת המקצועית של ענבר, שזוכה להערכה רבה בקרב אנשי המקצוע בענף הכדורסל לנשים.

אגב בקרוב יוחלט מי יהיה עוזרו של עדן בנבחרת. בקובצה כזכור עוזרו הוא יאיר מור יוסף, שמלווה את ענבר בהצלחות של אשדוד בגביע אירופה ("היורוקאפ") ובליגה. אשדוד היא מחזיקת הגביע והאלופה. אגב הנבחרת בהדרכתו של ענבר לא עלתה לאליפות אירופה השנה בגלל הפרש סלים בלבד!!

בהודעה שהוציא איגוד הכדורסל נמסר: :הועדה המקצועית נשים אישרה היום פה אחד את מינויי המאמנים לכל נבחרות הנשים בוגרות וצעירות, שימו לב שאת כל 3 הנבחרות התחרותיות לצעירות, עתודה, נערות וקדטיות יאמנו נשים. עדן ענבר ימשיך לאמן את נבחרת הנשים לקדנציה שלישית".

ענבר עצמו אמר: "אני מודה על האמון וגאה להמשיך לאמן את הנבחרת בתקווה שנמשיך את אותה המגמה החיובית שהייתה בקמפיין האחרון. זה כבוד גדול לאמן את נבחרת ישראל".

אגב, שירה העליון , מאמנת רמת חן, תמשיך בנבחרת העתודה, שתארח בחודש יולי את אליפות אירופה דרג ב' באילת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך