החל מהשבוע הקרוב: משטרת ישראל מחכה לכם צמוד למקומות הבילוי

המלחמה בסם האונס ממשיכה, ומשטרת ישראל החליטה לקחת את העניין ברצינות ולנסות למגר את התופעה

עליית מדרגה במאבק בסם האונס: החל מסוף השבוע הקרוב יחלקו שוטרי משטרת ישראל ערכות לגילוי סם האונס לבליינים במועדונים ברחבי הארץ. "מדובר במניעה מצבית", אומר מפכ"ל המשטרה רב-ניצב רוני אלשיך.

כחלק מהמאבק בסם ובהפצתו, יוצבו שוטרים במקומות הבילוי וידריכו את הבליינים הנכנסים בשעריהם כיצד פועלת הערכה. על-פי הידוע, המשתמש יטפטף כמה טיפות על הערכה שצורתה כתחתית של כוס – ולאחר מכן תתקבל אינדיקציה לגילוי עקבות של סם האונס.

סם אונס הוא סם הגורם לטשטוש, ערפול ההכרה וגם ירידה בזיכרון. בתום השפעתו הקורבנות חוזרים להכרה מלאה, אך ברוב המוחלט של המקרים הם אינם זוכרים את שארע. הדרך הנפוצה ביותר לעשות שימוש בסם היא החדרתו לכוס משקה של הקורבן הפוטנציאלי.

סם האונס קשה במיוחד לאיתור משום שהוא חסר טעם וריח ולכן לא משנה את טעמו של המשקה. הוא יוצא ממחזור הדם לאחר 8 שעות, ולאחר כחצי יממה כלל לא ניתן לאתר שרידים שלו בגוף הקורבן. לכן, ההמלצה למי שחושב שנפל קורבן לשימוש בסם לפנות באופן המהיר ביותר לבית החולים. .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך