שמו של פדרו גלבאן עלה, הצוות המקצועי במ.ס מתלבט

במ.ס אשדוד ממשיכים לחפש אופציות לחיזוק. אחד השחקנים ששמו עלה לאחרונה הוא פדרו גלבאן מאשקלון. הצוות המקצועי מתלבט בנושא. אשדוד מחכה להתפתחויות עם קריית-שמונה ומכבי ת"א, בנושא קורדיירו, ברוסו ופרץ. בינתיים ממשיכים לראות שחקנים זרים. בעיקר בתפקידי התקפה וקישור.

סוגיית החיזוק במ.ס אשדוד היא סוגיה אשר דנים בה מהרגע שבו הגיע יוסי מזרחי לקבוצה והחולט לשחרר 3 מתווך 5 הזרים של הקבוצה, גאלוביץ', איבקוביץ' וניבאלדו.

אחד השמות שעלה לאחרונה הוא פדרו גלבאן, מאשקלון, שלא מקבל דקות משחק ואשקלון כבר הודיעה שהיא מעוניינת להשאילו. הצוות המקצועי באשדוד, המנג'ר יוסי מזרחי והמאמן רוני אוואט, מתלבטים בעניין. מצד אחד זהו שחקן אשר בנגיעה יכול להשאיר חלוץ מול השער, מנגד הוא סטטי ולא שיחק הרבה העונה. נראה כי מזרחי מתלבט מאוד, אבל בסיטואציה מסוימת האופציה יכולה להיות מעניינת.

באשדוד מחכים לתשובת קריית-שמונה ומכבי ת"א, בנוגע לשחקנים בהם היא מעוניינת. בקריית-שמונה, זהו מאוריציו קורדיירו ודידיה ברוסו ובמכבי ת"א, זהו דור פרץ. קריית-שמונה תבקש כסף עבורם, אבל מעבר לזה צריך לראות אם המאמן תומר קשטן יוותר עליהם. יחד עם זאת הדברים תלויים באיזי שרצקי, הבעלים.

בנושא דור פרץ, הרי שבאשדוד מחכים לראות מתי ישוחרר השחקן. יש מספר קבוצות שמעוניינות בהשאלת השחקן, אבל אשדוד היא בהחלט אופציה טובה גם לשחקן וגם למכבי ת"א.

בינתיים ממשיך מזרחי לראות שחקנים זרים. הוא צפה בכמה עשרות אם לא יותר ויש בכוונתו להביא ארצה מיוזמתו רק זר שישדרג את הקבוצה. הוא לא מעוניין להביא זר ששוה לא יקבל דקות משחק. הקבוצה מחפשת בעיקר חלוצים וקשרים. במיוחד קשרים עושי משחק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך