8 בניינים יעברו מהפך מדהים בקרן היסוד במסגרת פרויקט תמ"א 38

החלטנו בעיתון "המגזין" ואתר "אשדוד אונליין" ללוות עקב לצד אגודל את ההתחדשות העירונית המרימה ראש כמעט בכל פינה ברובעים הוותיקים בעיר. מדובר במהלך מבורך אותו מוביל ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, מתוך כוונה להפוך את כל הבניינים המיושנים והלא מוגנים בעיר, לבניינים חדישים, עם ממ"דים ומעליות. השבוע הגענו לפרויקט "מתחם קרן היסוד", במסגרתו יעברו 8 בניינים שונים מהפך של ממש (מקרן היסוד 33 ועד בניין 47). המבצעת של הפרויקט היא חברת "אוצר דוד" מבית "אוצר השקעות"
8 בניינים יעברו מהפך מדהים בקרן היסוד במסגרת פרויקט תמ"א 38

עד לפני מספר שנים נרשם "פקק" משמעותי במינהל ההנדסה, בכל הקשור להתחדשות עירונית ואישורים בירוקרטיים לביצוע פרויקטים של תמ"א 38 ופינוי-בינוי. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי מוביל מדיניות ברורה בתקופה האחרונה של קיצור ההליכים ככל הניתן, כמובן על פי המגבלות החוקיות, כאשר מהנדס העיר דורון חזן, מבצע את המדיניות בפועל יחד עם עובדי האגף המסורים. מדובר בבשורה של ממש, ואשדוד היא מהערים המובילות בארץ בביצוע פרויקטים של תמ"א 38, כאשר בקנה יש עוד מאות בניינים שעשויים לקבל אישור בשנים הקרובות לעבור תהליך דומה.

ואכן, כמעט בכל שבוע ניתן לראות התחלת בנייה ברובע וותיק אחר של פרויקט תמ"א 38, וההערכה היא שבשנת 2017 מאות בניינים יזכו למהפך מדהים, שיעניק לדיירים דירה מחודשת עם כל התנאים הנלווים של חדר ממ"ד בדירה, מרפסת, מעלית, לובי חדש ומעטפת חיצונית יפה ומושקעת.

השבוע הגענו לראות 8 בניינים ברחוב קרן היסוד, שיעברו בשנים הקרובות מהפך משמעותי. מדובר בבניינים 33 עד 47, המצויים בלב ליבה של העיר ובמיקום אידיאלי. "מתחם קרן היסוד" מצוי סמוך לרחובות המרכזיים שדרות ירושלים ורחוב הרצל ובמרחק של מטרים ספורים מקניון הסימול והסיטי. ממש לב העיר. את העבודות תבצע חברת "אוצר דוד" מבית "אוצר השקעות".

אחד הדיירים הוותיקים בבניין, יעקב, אמר לעיתון "המגזין": "אנחנו שמחים שכל האישורים הגיעו ובקרוב מאוד העבודות ייצאו לדרך. לאחר שיחות ארוכות הבנו שאנחנו הולכים לקבל בניין חדש לגמרי עם חיפוי שיש, ציפוי צבעוני, לובי מפואר, מעלית, מרפסת גדולה וכמובן ממ"ד בכל דירה, שזה אחד הדברים החשובים ביותר. ברור שכולנו רוצים לחיות בדירה בלי חשש מאזעקות וירי טילים, ועד היום היינו רצים למדרגות בכל פעם שהייתה אזעקה. אומנם אנחנו כבר לא צעירים, אבל זה יהיה נהדר לעבור את השליש האחרון בחיינו בדירה מחודשת ובבניין שיעבור מתיחת פנים משמעותית, מהפך של ממש. כמו כן הרבה מאוד זוגות צעירים יצטרפו לבניינים וירכשו דירות במחירים סבירים מאוד, וזה יגרום לכל רחוב קרן היסוד להתעורר עם ילדים בפארקים וחיים תוססים ומעניינים יותר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך