קארמייקל ונואלס הגיעו למכבי אשדוד/באר טוביה. לא ברור אם ישחקו מול הרצליה בשבת

בשעה טובה, שני שחקני החיזוק של מכבי אשדוד/באר טוביה, הגיעו לארץ. פרסטון נואלס וג'קי קארמייקל, נחתו ואפילו ערכו אימון. לא ברור אם השניים ישחקו בליגה מול הרצליה (18.30, אולם היובל), במשחק שיסיים את הסיבוב הראשון. הסיבה, השניים עייפים וערכו בקושי שני אימונים עם הקבוצה וקארמייקל עוד צריך לעבוד בדיקה רפואית. אד דניאל צפוי לעזוב
קארמייקל ונואלס הגיעו למכבי אשדוד/באר טוביה. לא ברור אם ישחקו מול הרצליה בשבת

מצד אחד אפשר להגיד מבקור. מצד שני זה עדיין לא רשמי.

שני שחקניה הזרים של קבוצת הכדורסל של מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, פרסטון נואלס וג'קי קארמייקל, נחתו בארץ ואפילו ערכו אימון. לאחר זמן רב שאדדוד חיפשה חיזוק שיתאים לה גם מקצועית וגם כספית, היא סיכמה עם השניים עד לתום העונה הנוכחית.

אבל ויש אבל. לא ברור עדיין אם השניים יישחקו כבר בשבת במשחק שיסיים את הסיבוב מול הרצליה בחוץ (18.30, אולם היובל). הסיבה, השניים ערכו שני אימונים עם הקבוצה ויתרה מכך הם עייפים. לזה יש להוסיף את הבדיקות המקיפות בנוסף לרגילות, שאמור לעבור קארמייקל כחלק מהסכם בחוזהו, לבדוק אם הוא כשיר לאחר פציעה. בקבוצה מקווים שלמשחק הגביע מול מכבי חיפה ב-1.1 הם יהיו בסגל ויישחקו.

מי שעלול לעזוב את הקבוצה הוא הזר אד דניאל. דניאל יהיה הזר החמישי ובאשדוד לא מעוניינים בחמישה זרים, אלא בארבעה. חלק מהעניין הוא לזכות במענק לקבוצות שלא משתפות 5 זרים. נראה כי מענק זה נלקח בחשבון בעת בניית תקציב הקבוצה.

אשדוד תסיים את הסיבוב הראשון כאמור מול הרצליה. היא עם 4 ניצחונות ו-7 הפסדים (המשחק מול קרית-גת, מהסיבוב השני, בו ניצחה אשדוד, הוקדם). היא תרצה מאוד לסיים את הסיבוב בניצחון. על הנייר הרצליה טובה מאשדוד. הרצליה עם 6 ניצחונות ו-4 הפסדים. טפירו ירצה לנצח משחק שני ברציפות, כמו בפתיחת העונה. האם זה יקרה?

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך