מ.ס תתארח אצל איכסל בגביע

מ.ס אשדוד הוגרלה בגביע בחוץ מול קבוצת איכסל מליגה א. אוואט: ״הגרלה קשה, אבל עסוקים כרגע בליגה״. מאמן מכבי ת"א, ארבלדזה, שמ.ס אשדוד תתארח אצל קבוצתו (שבת, 18.15, נתניה), בטוח שהמשחק תלוי רק בקבוצה שלו. גם מאמן מ.ס אשדוד רוני אוואט חושב שהצדק איתו. טל בן חיים שהצטיין וכבש מול אשדוד בסיבוב הקודם, יחסר בת"א.
מ.ס תתארח אצל איכסל בגביע

מ.ס אשדוד תתארח בגביע המדינה שיערך בין ה5 בינואר ל-7 בינואר, אצל איכסל מליגה א. כך נקבע היום בהגרלה. המאמן אוואט:״הגרלה קשה, אבל כרגע עסוקים בליגה״.

ובעניין. ביום שבת תארח מכבי ת"א את מ.ס אשדוד למשחק במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל (18.15, אצטדיון נתניה). במשחק הראשון ניצחה מכבי ת"א 1:2. הפעם מכבי ת"א מגיעה אחרת, לחוצה, ללא טל בן חיים שהצטיין במשחק מול אשדוד בסיבוב הראשון ואפילו כבש שער בפנדל, אבל המאמן שלה חושב שזה תלוי רק בקבוצה שלו.

"אשדוד היא קבוצה שאוהבת לשחק, כך לפחות ראיתי מהמשחקים האחרונים שלהם. הם משנים מעט את המשחק במשחקי חוץ, אבל הד.נ.א. של אשדוד נשאר זהה. יש להם שחקנים צעירים טובים, הם הבקיעו שערים יפים משחקני הכנף שנכנסים פנימה, אך המשחק תלוי בנו. אני לא רוצה לחזור על דברים שאמרתי, אבל אני מחפש את המכבי של תחילת העונה. אנחנו מנתחים את היריבה ונראה להם את הדגשים החשובים".

לגבי הקלישאה שאין משחקים קלים

"התחלנו את העונה בסוף יוני ואף אחד לא הכיר את גוריצה, פנדורי וקאיירט. אין משחקים קלים נגד אף קבוצה. היריבות יודעות לסגור וזה מקשה עלינו. לפני כל משחק אני אומר שאנחנו צריכים להראות למה אנחנו בטופ. כשזה נעלם, זה אפילו קשה יותר".

אגב גם רוני אוואט מאמן מ.ס אמר בעניין: "נעשה את ההכנה המכסימלית, אבל המשחק תלוי במכבי ת"א יותר מאשר הוא תלוי בנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך