בוטוליה ופאריס שוחררו ממכבי בן אשדוד. מאמצים להחזיר את קלארק

שתי שחקניות שוחררו בימים האחרונים ממכבי בן אוצר השקעות אשדוד, דיאנה בוטוליה ואשלי פאריס. בקבוצה רוצים לקראת הסיבוב השני להתחזק בשחקניות ברמה גבוהה. בקבוצה מקווים כי אלישה קלארק תגיע בכל זאת.
תמונה של קלארק

אלופת המדינה ומחזיקת הגביע בכדורסל נשים, קבוצת מכבי בן אותר השקעות אשדוד, עושה הערכה מחדש לפני הסיבוב הבא, ב"יורוקאפ". בקבוצה החליטו לשחרר שתיים מהשחקניות שחיזקו את הקבוצה באירופה בשלב הראשון. את אשלי פאריס דיאנה בוטוליה.

בוטליה הסרבית, בעלת מדליית ארד מריו, אפילו לא חזרה עם הקבוצה ממשחק החוץ של הקבוצה בהונגריה מול צ'גאלד. פאריס האמריקנית, בעלת הדרכון המקדוני, עוד נמצאת היום, שני בארץ, אבל אמורה לעזוב מחר.

בקבוצה רוצים חיזוק ברמה גבוהה והשם הראשון שעלה הוא אלישה קלארק, שהיא בעלת דרכון ישראלי ולכן יכולה לשחק בארץ ובאירופה. נעשו ניסיונות לצרף אותה לקבוצה, אבל היא עדיים נשארת בקבוצתה אנדה שבטורקיה. בקבוצה מקווים כי יכולו בכל זאת לשכנע אותה לחזור לשחק בישראל.

הערב (שני, גן נחום, 19.00), תצא הקבוצה למשחק חוץ מול האחרונה בטבלה עירוני ראשל"צ. באשדוד מקווים כי לאחר ההפסד בליגה לרמת חן, 79:99, היא תחזור למסלול הניצחונות. על הנייר אשדוד צפויה לנצח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך