"בשני אשדוד פותחת את המסע לעבר הגביע"

הכותרת שייכת לאנשי קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, שתשחק לראשונה העונה ביום שני (19.30, אוניברסיטת ת"א) גביע המדינה, במסגרת שמינית הגמר. לקבוצה משחק קשה בחוץ מול אס"א. אשדוד לא עלתה אוטומטית לרבע כי סיימה חמישית את הסיבוב הראשון בליגה אם תעבור היא תפגוש את נס ציונה/
"בשני אשדוד פותחת את המסע לעבר הגביע"

הגרלה קשה מזו בשלב שמינית גמר גביע המדינה, לא יכולה הייתה קבוצת הכדוריד של אשדוד לקבל. אשדוד הוגרלה למשחק חוץ, ביום שני, מול אס"א ת"א (19.30, אוניברסיטת ת"א), שידועה כקבוצת בית קשה. במשחק האחרון בין שתי הקבוצות השוותה אס"א בשנייה האחרונה של המשחק. אגב נקודה שחסרה מאוד לאשדוד.

את הכותרת ניפקו אנשי קבוצת הפועל אשדוד. מבחינתם מתחיל המסע בגביע לא פחות. המטרה היא להגיע הפעם לשלבים הגבוהים ולא לעצור ברבע הגמר, כמו בעונה שעברה מול נס ציונה. אגב, אם אשדוד תעבור את אס"א ת"א, היא תפגוש את…נס ציונה שגברה על חולון.

אשדוד לא עלתה אוטומטית לרבע הגמר, מאחר וסיימה 5 ולא 4. כל ארבע הראשונות בתום הסיבוב הראשון עלו אוטומטית לשלב הבא. אשדוד שסיימה חמישית, רחוקה נקודה מהרביעית מכבי ראשל"צ…והנה לכם הנקודה שחסרה מול אס"א, בשנייה האחרונה.

בדף הפייסבוק של הקבוצה נכתב: הפועל אשדוד תפתח את המסע לעבר גביע המדינה ביום שני הקרוב בו היא תתארח באוניברסיטה מול אסא ת״א. המפגש הקודם בין השתיים היה מורט עצבים בו אסא הצליחה לחלץ נקודה בשנייה האחרונה של המשחק.
האדומים, שחולמים על תואר היסטורי משמעותי יודעים שהם חייבים להמשיך את המומנטום החיובי מהניצחון האחרון מול חולון.
יום שני, 19:30 אולם האוניברסיטה , ת״א. מחכים לכם!!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך