שי של דורון. אשדוד ניצחה בצ'גלאד 81:82 ותשחק מול ונציה בשלב הבא

פעמים ח"י. 36 נקודות של הקפטנית שי דורון, סידרו ניצחון ענק של מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, מול היריבה שלה על המקום הראשון בשלב הראשון ביורוקאפ, קבוצת צ'גלאד ההונגרית, 81:82. דורון, איך לא, קלעה את 3 הנקודות האחרונות שהביאו את הניצחון. דורון: ״נתנו 110 אחוז״.
שי של דורון. אשדוד ניצחה בצ'גלאד 81:82 ותשחק מול ונציה בשלב הבא

איזה ניצחון ענק של מכבי בן אוצר השקעות אשדוד! איזה ניצחון ענק של שי דורון. דורון עם משחק שיא בו קלעה 36 נקודות!! ניצחה עבור אשדוד את המשחק הכל כך חשוב מול צ'גלאד ההונגרית 82:81. את הנקודות האחרונות קלעה…איך לא, דורון. נקודות שהביאו את אשדוד למקום הראשון בבית.

לשתי הקבוצות היה מאזן זהה. בנקודות ובהפרש הסלים. שתיהן עלו מבית A, לשלב הבא. השאלה הייתה מי תעלה מהמקום הראשון? הקבוצה שתנצח תסיים ראשונה, זה היה ברור. לבסוף נקבע כי זו אשדוד. אותה אשדוד שכזכור הגיעה לאחר 2 הפסדים רצופים, בליגה ובאירופה וכך כך רצתה לעצור את הרצף השלישי ולעלות מהבית ראשונה. זה גם מה שקרה בסיום.

לוח התוצאות מורה את התוצאה הנכונה מבחינת אשדוד.
לוח התוצאות מורה את התוצאה הנכונה מבחינת אשדוד.

אבל זה היה קשה. מאוד קשה. אשדוד פתחה מצוין והובילה 21:23. אבל הרבע השני היה של ההונגריות שניצחו בו 25:16 וירדו למחצית ביתרון 46:39. אבל לאשדוד היה את שי דורון במשחק. ברבע השלישי הטוב ביותר של אשדוד היא חזרה למשחק עם 24L13 ברבע והתוצאה ברבע השלישי הייתה 59:63 לאשדוד. הרבע הרביעי היה צמוד.

22 שניות לסיום ההונגריות הובילו 81:79. זה נראה לא טוב מבחינת אשדוד. אבל שי דורון לקחה את המשחק הזה עד הסוף עליה והוסיפה 2 נקודות ועבירה, 6 שניות לסיום, שיווין 81:81. דורון זרקה את השנייה וקלעה למרות הלחץ 81:82. סקוריץ' לקחה זריקה אחרונה 4 שניות לסיום והחטיאה ואשדוד החזיקה בכדור עד לסיום ולניצחון הענק.

דורון: "היה משחק חשוב למורל של הקבוצה אחרי 2 הפסדים ושבועיים קשים. נתנו 110% והצלחנו לנצח קבוצה טובה בחוץ זה היה משחק של אופי, וזה יש לכל הבנות בקבוצה".

קלעו למכבי בן אוצר השקעות אשדוד: דורון 36, ג'קסון 17, אבדי 13, ג'ונסון 10, פאריס 4, לויצקי 2

כבר לאחר המשחק הובהר כי אשדוד ממוקמת  7 מתוך ה-16 שעלו לשלב הבא. היא תפגוש את ונציה הקשה למשחק בית וחוץ בשיטת הנוק אאוט. המשחק הראשון ייערך בונציה ב-19.1 ואילו משח הגומלין ייערך ב-26.1 באשדוד. המנצחת תעלה שוב ללבית חדש של 16 קבוצות ושוב בשיטת הנוק אאוט עד הגמר.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך