בת-אל נחמני מאשדוד

כך מצאתי את עצמי מציגה שוב ושוב את הטייטל הזה בפני דמויות בעלות השפעה בראיונות עבודה חוזרים ונשנים. מפעם לפעם, הרגשתי שהצורך בלשווק את עצמי כמועמדת המתאימה ביותר לתפקיד בחברה כלשהי, הוא שמניע אותי לקום בבוקר ולצלוח את ראיון העבודה היומי. טור אישי / בת-אל נחמני יועצת ומשווקת נדל"ן ב"לידרס"
בת-אל נחמני מאשדוד

האם הרגשתי מסופקת אתם שואלים? את זה כבר תבינו בהמשך… מרביתכם מכירים אותי וודאי מהעשייה הענפה שלי בתחום המטקות בעיר. אין לקחת את זה ממני. המטקות הם חלק מחיי מגיל 14, כשמצאתי את עצמי משחקת במטקה שחברתי קיבלה כשרכשה שישיית תפוזינה. מאז קצת השתדרגתי ורכשתי לעצמי מטקה מקצועית, מעגל הפרטנרים למשחק התרחב וכך גם הביצועים השתפרו… התמדה זה שם המשחק, וזו המנטרה שפיתחתי לעצמי בשנים האחרונות.

אז כמו כל ילדה טובה מבית טוב שמקשיבה לעצת הוריה החלטתי לגשת ללימודי תואר ראשון. הרי, אומרים שכדי להצליח בחיים צריך תואר. ולא בכדי כמות הנרשמים לאוניברסיטאות ולמכללות מידי שנה רק עולה. ואותי מעניין לדעת, מי פיתח את האמירה הכל כך נחרצת הזאת? האם ניתן להסיק מכך שמי שאין לו תואר אקדמאי אינו מצליח להגשים את רצונותיו הכלכליים?

אז סיימתי את התואר, בכלכלה ומנהל עסקים, בהצלחה יש לומר. למען האמת, מתמטיקה אף פעם לא היה הצד החזק שלי… וזה לא בגלל גוון השיער שלי, אל תהיו שיפוטיים. אז איך בכל זאת צלחתי את התואר בממוצע גבוה? באמצעות התמדה. זוכרים? בחרתי לגשת ללימודי כלכלה מתוך תחושה פנימית. אמרתי לעצמי, זה תחום עדכני ורלוונטי לכל ארגון כזה או אחר, אין לי מה להפסיד.

במהלך הלימודים הייתי כמובן צריכה להתפרנס. ומכאן מגיעה התדמית השנייה שהוצמדה אליי בשנים האחרונות והיא בת-אל הגבוהה ממחלקת גברים בזארה אשדוד. אני בהחלט גבוהה מהממוצע אבל בעיניי זה מצחיק שככה אני רשומה אצל אנשים רבים בטלפונים הניידים (ואת זה אני יודעת כמובן הודות לאפליקציה הנפלאה שכולנו מודים על היום שבו היא פרצה לחיינו).

כפי שכבר ציינתי, סיימתי את לימודי, ובעקבות כך גם את עבודתי בזארה. כולם שאלו אותי, איך עזבת עבודה שאת כל כך טובה בה? הרי נולדת למכור. במהלך השנים אכן למדתי את תחום המכירות על בוריו, אבל אני תמיד שואפת ליותר. זה באופי שלי. זה בא לידי ביטוי בכך שגם במהלך לימודי התואר עשיתי קורסים שונים להעשרה עצמית. הגישה שלי אומרת, שאדם שאינו לומד ומתפתח בכל יום, נשאר עומד במקום בזמן שכולם רצים קדימה. ואף אחד מאיתנו לא רוצה להישאר מאחור. חלקנו עושים יותר למען ההתפתחות האישית שלנו וחלקנו פחות, כל אחד מהסיבות שלו. אחד הקורסים שיותר התחברתי אליהם הוא קורס זינוק להצלחה בנדל"ן. כל אחד מכיר את המושג, אך מעטים באמת מבינים שהמושג הזה הוא חלק בלתי נפרד מחיינו. אדם, מהרגע שהוא נולד ועד הרגע שהוא מסיים את תפקידו בעולם, חי את חייו תחת קורת גג. אז אמנם עשיתי תואר בכלכלה, אבל גיליתי שהידע שלי במכירות והחיבור שלי לענף הנדל"ן יכול להניב משהו הרבה יותר טוב מאשר עוד ג'וב חסר מעוף.

והיום, מאז ומתמיד אני מבינה שמה שאני רוצה לעשות זה להגשים לאנשים את החלומות הכי גדולים שלהם ולעזור להם למצוא את "קורת הגג" האידיאלית בשבילם. אני מאמינה, שאדם שרוכש או מוכר נכס, ירצה לעשות זאת בשיתוף פעולה עם אדם אמין, מקצועי ומנוסה.
כמובן שתמשיכו לראות אותי מפזזת בחופי הים עם מטקה ביד ימין וביקיני קטן. אבל אל תתנו לזה להטעות אתכם, כי לכל אדם יש תחביב, וזה האוכל לנשמה. מייחלת לכל אדם למצוא את הייעוד שלו, אין לזה חוקים. החשוב ביותר זה להתעורר בבוקר ולאהוב את מה שאתה עושה. כי אז יצא מזה רק טוב והשמים הם הגבול. מקווה שהצלחתם להכיר אותי יותר…

בברכת שבת שלום,
בת-אל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך