מ.ס תנסה לצרף את קורדיירו וברובו. ניבאלדו לקטמון.גאלוביץ׳ יעזוב בימים הקרובים

במ.ס אשדוד חושבים על חיזוק. זה לא חדש. אבל כמו שזה נראה בקבוצה ינסו לצרף את החלוץ מאוריציו קורדירו מקרית-שמונה, ששיחק בעונה שעברה בקבוצה ונמצא ביחסים מעולים עם השחקנים וההנהלה. גאלוביץ', ניבאלדו ואיבקוביץ' יעזבו. אינברום בספק לשבת מול קרית-שמונה. ניבאלדו יעבור לקטמון.
תחילת המשחק
ישחק מול אשקלון?

מ.ס אשדוד תנסה לצרף כבר בפתיחת חלון ההעברות את החלוץ מאוריציו קורדיירו, ששיחק בעונה שעברה באשדוד.

ברביעי נפגשה אשדוד עם קבוצתו הנוכחית של קורדיירו, קרית-שמונה, לחצי גמר גביע הטוטו. אי אפשר היה שלא להתרשם מהיחסים המצוינים בין קורדיירו לשחקנים ולאנשי אשדוד. אולי יותר מהיחס שלו לשחקני קרית-שמונה. ניבאלדו אפילו דאג לכפפות לשחקן מפני הקור. שחקן נוסף מקרית שמונה הוא הקשר ברוסו אותו רצו בתחילת העונה.

בכדי שזה יקרה צריך להתרחש דבר אחד בלבד, שקרית-שמונה תסכים. אם זה יקרה, השחקן יגיע מיד לאשדוד. יתכן כי כבר לאחר המשחק בשבת (18.00, הי"א), שוב מול קרית-שמונה, תעשה פנייה רשמית לקבוצתו.

אגב שלושה משחקני הקבוצה שיעזבו, ניבאלדו, נינו גאלוביץ' וסשה איבקוביץ', לא שותפו בגביע הטוטו. הדבר מלמד שבקבוצה כבר לא יתנו להם כמעט דקות משחק עד ינואר. כי גם להם ברור שהם לא נשארים. אשדוד יכולה לשחרר את גאלוביץ׳ ואיבקוביץ׳, על פי החוזה, בינואר ללא פיצוי.

בנושא אחר, אור אינברום, קשרה של הקבוצה בספק למשחק בשבת מול קרית שמונה, בגלל מתיחה בשריר הארבע ראשי, במהלך משחק חצי גמר גביע הטוטו מול..קרית-שמונה. כמו שזה נראה הבלם ניבאלדו בדרך לקטמון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך