פנדל יקר. מ.ס הודחה בדקה ה-120 בחצי גמר ג.הטוטו

כמה אכזרי המשחק הזה. בדקה ה-120 בהתקפה האחרונה של קרית-שמונה, נגע ניר ברדע בכדור בידו ברחבה. את הפנדל כבש שלומי אזולאי והעלה את קרית-שמונה לגמר גביע הטוטו. מ.ס החמיצה גם עלייה לגמר וגם-175 אלף שקלים. בשבת (18.00, הי"א) יפגשו הקבוצות בליגה.
פנדל יקר. מ.ס הודחה בדקה ה-120 בחצי גמר ג.הטוטו

איזו החמצת הזדמנות. איזה חוסר מזל. מ.ס אשדוד הודחה בחצי גמר גביע הטוטו בצורה האכזרית ביותר, פנדל בדקה ה-120 של הארכה. איזה פנדל יקר. פנדל שלא רק מע עלייה לגמר, אלא היה שווה 175 אלף שקלים, אם אשדוד הייתה עולה.

המשחק הזה הלך לפנדלים. הוא היה צריך להגיע לשם. שתי הקבוצות היו שוות נקודה. קרית-שמונה לחצה יותר במחצי הראשונה ואשדוד בשנייה וברוב חלקי הארכה. כולם כבר חשבו מי יבעט את הפנדלים. קרית-שמונה יצא להתקפה אחרונה, ניר ברדע נגע בידו ברחבה, השופט לייבוביץ’ (חלש מאוד) הצביע על הנקודה הלבנה. שלומי אזולאי ניגש לבעיטה ועם כדור חזק לפינה קבע יתרון מאוחר. ועובדה נוספת קרית-שמונה בגמר.

שומרים על קורדיירו. (צילום טל אקוקה)
שומרים על קורדיירו. (צילום טל אקוקה)

זה הכדורגל. אשדוד במשחק מול מכבי פ"ת כבשה בשנייה האחרונה של המשחק ועכשיו הודחה בשנייה האחרונה גם כן. כבר ביום שבת (18.00, הי"א) יפגשו שתי הקבוצות במשחק בליגה. הפעם אשדוד חייבת לנצח. 3 הנקודות יקרות מכל מענק עלייה לגמר. זה משחק הגמר שלה מבחינתה.

חל משחקני אשדוד כבר נפלו מהרגליים, מאחר ושיחקו בראשון, עכשיו ברביעי ובשבת יישחוק שוב. אור אינברום יצא מהמגרש לאחר שנכנס כמחליף מאחר ומתח את שריר רגלו. לא ברור אם יהיה כשיר לשבת.

אשדוד: רועי משפתי, טום בן זקן, ניר ברדע, חאתם עבד אלחמיד, קרלו ברוצ'יץ, משה אוחיון (אור אינברום, 46, יבטייב), תום מונד, דין דוד (בנצי מושל, 46), בן בן יאיר (ניב זריהן, 46), דן ביטון (מיקי סירושטיין, 46) , דראז'ן בגאריץ’.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך