כך תימנעו מרכישת שעון מזויף

טיפים לרכישת שעון חדש באדיבות שי אלפנביין - מנהל מרכז השירות של קבוצת רולטיים.
כך תימנעו מרכישת שעון מזויף
צילום: יח''צ חו''ל

אין ספק שהאינטרנט, הינו פורץ הדרך בכל מה שקשור לנגישות של הצרכן הסופי לעולם הגלובלי. יחד עם זאת, הוא טומן בחובו לא מעט סכנות ומפחי נפש.  בשנים האחרונות בכלל ובתקופה האחרונה בפרט, עולה מס' הלקוחות שפוקדים את מרכז השרות, כשבידם שעונים שנרכשו ברשת האינטרנט ובאתרי המסחר השונים. בעת הביקור גילו שהשעון, שלעיתים עולה הרבה מאוד כסף (אלפי שקלים), אינו מקורי. אם לא דיי בזאת, היצרנים אינם מעניקים אחריות לשעונים אלו. במהלך העשור האחרון, האינטרנט הפך למדיום המשפיע ביותר עבור לקוחות. לאור זאת, מותגי שעוני יוקרה שואפים למצוא לעצמם מקום בעולם המקוון.

לדברי שי אלפנביין, מנהל מרכז השירות של רולטיים, האינטרנט חולל מהפכה בתעשיית השעונים המזויפים. באמצעות האינטרנט, זייפנים יכולים להציע שעון יוקרה מזויף באופן אנונימי. תופעת הזיוף באינטרנט מונעת בעיקר על ידי צרכנים אשר מחפשים שעוני יוקרה זולים באינטרנט. נתונים מראים כי בין 5-30% מהחיפושים של שעונים באינטרנט, מדברים על העתקי שעונים, זיופים.

שי אלפנביין, מנהל מרכז השירות של קבוצת רולטיים, מעניק  מספר טיפים ועצות 'כיצד יש להימנע מרכישת שעון מזויף':

1 – לקנות שעון רק מיבואן מוכר או חנות המאושרת על ידי היבואן כנציגתו והינה בעלת מוניטין מוכר. יש להימנע מקנית שעונים ללא "אבא" !
2 – להקפיד לרכוש שעון עם אחריות יבואן מסודרת – תעודת אחריות חתומה ומאושרת על ידי היבואן הרשמי, בנוסף שימו לב לתוקף האחריות.
3 – מותג צריך להיות מוכר בעולם, להימנע מקנית מותגים בלתי מוכרים, ניתן להיעזר באינטרנט ללימוד על המותגים השונים.
4 – בקניית שעון יקר יש להקפיד שהמותג מוביל בעולם, החומרים איכותיים, ניתן ללמוד על כל פרטי המוצר מהאינטרנט ולהשוות למוצע.
5 – לשים לב שלשעון יש יבואן מוכר המפעיל תחנת שירות, למקרים והשעון צריך טיפול או תיקון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך