אשדוד תנסה לעצור את הרצף השלילי בקרית-גת

ברביעי (20.00, ההיכל העירוני באשקלון), במשחק שהוקדם מהמחזור ה-12, תנסה קבוצת הכדורסל של מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, לעצור את רצף ארבעת ההפסדים. הפסד נוסף ואשדוד עלולה לרדת למקום האחרון, שם נמצאת קרית-גת (לה משחק חסר). טפירו מנסה לשכנע את מקניל להגיע.
אשדוד תנסה לעצור את הרצף השלילי בקרית-גת

לנצח. בכל מחיר.

זו המטרה של קבוצת הכדורסל של מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, לקראת משחקה ברביעי (20.00, ההיכל העירוני), במסגרת משחק הקודם מהמחזור ה-12. לאשדוד רצף של 4 משחקים והדבר האחרון שהיא רוצה הוא הפסד נוסף.

קרית-גת היא האחרונה בליגה. אשדוד הביסה אותה במחזור הראשון 68:90. קרית-גת לא רק שלא שכחה את המשחק ההוא, אלא שבעצמה נמצאת במצב גרוע. היא אחרונה בליגה ולה משחק אחד חסר מלאשדוד. כך שאם אשדוד תפסיד, היא ככל הנראה עלולה לרדת למקום האחרון. גרוע מזה לא יכול להיות מבחינתה.

בקבוצה ממשיכם לחפש זר רביעי. המאמן מאיר טפירו ניסה לשכנע את הגארד ג'רל מקניל להגיע בכל זאת לקבוצה. כזכור הוא דורש סכום של כ-85 אלף שקלים, סכום גבוה מזה שאשדוד יכולה להציע בכ-40 אלף דולרים לחצי שנה. טפירו מנסה להגיע איתו לשכר שיהיה מקובל עליו ולא יפגע קשות בתקציב הקבוצה. בכל מקרה למשחק מול קרית-גת תצא הקבוצה עם 3 זרים בלבד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך