ההתאחדות החליטה. שופט יוכל להפסיק משחק בגלל קריאות גזעניות

ההתחאודת לכדורגל עומדת לפרסם החלטה שלה. לפיה קריאות גזעניות, ייעצרו את המשחק למספר דקות. אם הקריות יישנו רשאי השופט, בהיוועצות עם משקיף המשחק ומשטרת ישראל, להורות על עצירת המשחק והורדת השחקנים לחדר ההלבשה. לידיעת קהל האוהדים
ההתאחדות החליטה. שופט יוכל להפסיק משחק בגלל קריאות גזעניות

בדיון שנערך ביום ראשון,  במשרדי ההתאחדות לכדורגל בו נכחו נציגי ההתאחדות, המנהלת, תובע ההתאחדות, איגוד השופטים ובית"ר ירושלים, הוחלט כי במסגרת המלחמה באלימות ובגזענות במגרשים יאומצו באופן מיידי מרכיבים מרכזיים במסקנות הוועדה למאבק באלימות ובגזענות בראשות מ"מ יו"ר ההתאחדות, תמיר גילת, שהוצגו בישיבת הנהלת ההתאחדות מה-27.9.2016.

ההתאחדות והמנהלת ינסחו טקסט, שיוקרא טרם פתיחת כל משחק בשתי הליגות המקצועניות ויבהיר כי במידה שיושמעו קריאות גזעניות, ייעצר המשחק למספר דקות. במידה שהדבר לא ימגר את הקריאות הגזעניות, רשאי השופט, בהיוועצות עם משקיף המשחק ומשטרת ישראל, להורות על עצירת המשחק בשנית וכן על הורדת השחקנים לחדר ההלבשה.

בשבועות הקרובים יכונסו מוסדות ההתאחדות והמנהלת כדי לפעול לתיקון התקנון בהתאם לנדרש וכדי ליישם את מלוא התכנית. ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגות ישתפו פעולה באופן מלא עם משטרת ישראל ורשויות החוק במטרה למגר את תופעות האלימות והגזענות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך