בקבוצת הכדוריד של אשדוד מקווים לסיים בשני את הסיבוב בניצחון

לאחר ארבעה הפסדים רצופים, מקווה קבוצת הכדוריד של אשדוד לנצח במשחק בשני (20.00, מקיף ט), קבוצת מ.כ חולון, מהמקום התשיעי בליגה. זה יהיה גם המשחק האחרון בסיבוב, שהתחיל מצוין ונגמר לא טוב.
בקבוצת הכדוריד של אשדוד מקווים לסיים בשני את הסיבוב בניצחון

לפחות לסיים את הסיבוב הראשון עם טעם טוב. זה מה שמבקשים בקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד.

אשדוד שפתחה את העונה מצוין עם 6 משחקים ללא הפסד, מתוכם ארבעה ניצחונות, הפסידה בארבעת המחזורים האחרונים. האחרון שבהם מול רמה"ש, בשישי (25:26). בשני, תשחק אשדוד (20.00, מקיף ט'), מול מ.כ חולון במסגרת המחזור ה-11 שהוקדם ויסיים את הסיבוב. מחזור שאחריו תצא הליגה לפגרה.

אגב אשדוד כהר לא תוכל לסיים בין ארבעת הקבוצות הראשונות, מה שהיה מבטיח לה עלייה אוטומטית לרבע גמר גביע המדינה. ביום שלישי כבר תערך ההגרלה בין יתר הקבוצות, כשגם אשדוד תורגל. אגב, בעונה שעברה אשדוד עלתה לרבע הגמר ללא משחק, מאחר והייתה ממוקמת אז במקום השני.

בקבוצה יודעים, חייבם לנצח, בכדי שהסיבוב הראשון יסתיים טוב ואולי זו תהיה התחלה טובה לסיבוב השני. בכל מקרה חשוב לקבוצה שהקהל שלה, למרות האכזבות שחווה לאחרונה יגיע למשחק בשני.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך