אוואט: "זה שבאר שבע עברה את סאות'המפטון, עזר לנו"

מ.ס אשדוד מתכוננת למשחק בראשון (19.00, אצטדיון הי"א) מול מכבי פ"ת. נראה כי הקבוצה תחזור להרכב מול מכבי חיפה ולא מול באר שבע, כך שעזריאל ומושל, יפתחו, אם יהיו כשירים לגמרי. המאמן אוואט אמר כי העבודה שבאר שבע עברה את סאות'המפטון, הבהירה לשחקנים כי קשה לשחק נגדה ולכן זה עוזר לשים בצד את ההפסד במחזור הקודם 0:5. רק במוצ"ש ידעו את מצבו של טום בן זקן.
אוואט
אוואט. (טל.אקוקה)

הפועל באר שבע בשירות מ.ס אשדוד, לפני משחקה מול מכבי פ"ת בראשון (19.00, אצטדיון הי"א)?

רוני אוואט, מאמנה של מ.ס אשדוד, אמר בשישי, כי הוא שמח על העובדה שבאר שבע עברה את סאות'המפטון. זה מבחינתו היה מסר לשחקנים, כי ההפסד 0:5, במחזור הקדום, הוא מול קבוצה שקשה לשחק נגדה לכל קבוצה באירופה, בוודאי בבית, כמו שאשדוד שיחקה.

אוואט: "התוצאה של מבאר שבע בסאות'המפטון , עזרה לנו לשים את באר שבע מאחורינו. המשחק היא גרם לנו להבין שהיא מעבר לליגה שלנו. חד וחלק העבודה שבאר שבע עברה את סאות'המפטון, נתנה לו להבין שלשחק מול באר שבע ובטח בטוטו/טרנר זה קשה מאוד. לא רק לנו, אלא גם לקבוצות גדולות מאיתנו באירופה"".

אוואט סיפר על ההכנות לקראת מכבי פ"ת: "אחרי המשחק בבאר שבע היינו צריכים לחזק את השחקנים, עברנו חוויה לא נעימה. מכבי פ"ת היא קבוצה מצוינת. קבוצה חזקה מאוד עם איכויות. אין לנו אפשרות לחשוב שיהיה לנו קל מול פ"ת. אנחנו נלחמים על החיים שלנו וצריכים לפרק את המגרש וברור שכל קבוצה מעלינו היא עובדתית טובה מאיתנו ופ"ת טובה מאיתנו. אמרנו לשחקנים שהמשחק מול מכבי פ"ת, כמו הפועל ת"א ,כמו מכבי חיפה וסכנין, ידענו שיש לנו את העוצמות לעבור את המשחק. זה חשוב היה להבהיר, לשים את המשחק מול באר שבע בצד ולחזור למסלול הזה שהתחלנו אותו לאחרונה".

ואם כבר פ"ת, כמו שזה נראה הקבוצה תחזור להרכב שלפני באר שבע, ההרכב שפתח מול מכבי חיפה, בתיקו 1:1. נראה כי בנצי מושל וחן עזריאל יחזרו להרכב, אם יהיו כשירים לגמרי. אתמול הם ערכו אימון מלא, לאחר שנחו מספר ימים השבוע. לגבי המגן טום בן זקן, לא ברור אם יישחק, הוא נעדר מהאימון בגלל פציעה בברכו ורק במוצ"ש יוחלט לגביו. אם לא יישחק, עשוי יצחק אספה להחליפו.

ההרכב המשוער: ג'ראפי, בן זקן (אספה), סירושטיין, עבדל חמיד, ברוצ'יץ', מונד, בקל, מושל, עזריאל, דוד, זריהן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך