עסקים ונומרולוגיה

בשנים האחרונות הפך האבחון הנומרולוגי לשירות מבוקש מאוד בקרב אנשי עסקים בכל העולם. נומרולוג מקצועי יכול לייעץ בכל הקשור להשמת עובדים, לבחירות מקצועיות ולטיפוח יזמות עסקית בענפים רבים. בין שלל המרכיבים החשובים בתכנון עסקי, היכולת לתזמן נכון פרויקט אישי או מקצועי הינה קריטית להצלחתו. כוח האותיות והמספרים / אדית סולטן
כותבת באשדוד אונליין

בשנים האחרונות הפך האבחון הנומרולוגי לשירות מבוקש מאוד בקרב אנשי עסקים בכל העולם. נומרולוג מקצועי יכול לייעץ בכל הקשור להשמת עובדים, לבחירות מקצועיות ולטיפוח יזמות עסקית בענפים רבים. בין שלל המרכיבים החשובים בתכנון עסקי, היכולת לתזמן נכון פרויקט אישי או מקצועי הינה קריטית להצלחתו. גם כאן הנומרולוגיה יכולה לתרום את חלקה.

על מנת לבחון אספקט זה, עלינו לבחון ראשית את התזמון דרך תאריכי הלידה של יוזמי ומנהלי הפרויקט. עלינו להבין שדרך הנומרולוגיה יש באפשרותנו לראות את הפוטנציאל עיתויים/זמנים המכינים אותנו לפעול. ביכולתנו ללמוד באיזה שנה אנו נמצאים ומהי האנרגיה שתשפיע עלינו על ידי חישוב נומרולוגי. למעשה, שנה אישית במפת הנומרולוגיה היא שנה מתוך מחזור אנרגטי אשר מתחיל מרגע הלידה ונמשך לאורך כל החיים. היא מציגה את האירועים וההזדמנויות שיתקיימו באותה השנה.

שנה אישית 1 זוהי שנה נפלאה להתחלות חדשות ויצירתיות, לפרויקטים חדשים ולמימוש המון רעיונות. בשנה זו מתעורר שוב הצורך בעשייה, יש המון מוטיבציה והכריזמה שוב פועלת והשלכותיה ניכרות מאוד.

שנה אישית 2 זוהי שנה מצוינת לשותפויות עסקיות מניבות, ללמוד שיעור על כוחה של אחדות מזינה, לחבור לפרויקטים משותפים של עשייה, כזו שכל צד מביא עמו אליה את הכוח ההשראה והעוצמה שלו. פרויקטים נפלאים נולדים בשנה זו משיתוף פעולה פורה.

שנה אישית 3 זוהי שנה מקסימה המביאה עמה המון ברכה לעשייה. פרויקטים עליהם עמלנו בשנים האחרונות מתחילים להניב פירות כלכליים מבורכים. זו שנה המתאימה לבניית מוניטין טוב לשיווק, ולפרסום.

שנה אישית 4 זוהי שנה נפלאה להתמודדות ולחיזוק כל המסגרות סביבנו. לעיתים הצורך בזמן זה מכוון אותנו לפרוץ מעבר למסגרת המוגדרת, זהו אינו זמן להתחלות חדשות, אלא לחיזוק היסודות בכל המיזמים הקיימים.

שנה אישית 5 זוהי שנה מקסימה של פריצה מחוץ למסגרת שקיבעה אותנו בשנה הקודמת. שנה של אנרגיה פרקטית לעשייה, שנה בה יש הזדמנות (בדומה לשנה מספר 3) לבניית מוניטין רחב, אפילו מעבר לים.

שנה אישית 6 זוהי שנה חשובה לחיזוק אישי לצורך התפתחות מקצועית. שנה בה הצד האסתטי מתעורר ומביא עמו צורך לעשות שיפורים אסתטיים, שיפוצים והרחבות. שנה בה יש צורך לקבל רוח גבית ומוטיבציה מתוך מערכות יחסים אישיות לרבות זוגיות, משפחה וחברים קרובים.

שנה אישית 7 זוהי שנה חשובה לבנייה אישית ולמנוחה, וכמו שבכל שבוע יש סוף שבוע, בכל מחזור של תשע שנים השנה שביעית ייעודה הוא חיזוק והזנת הנשמה. בשנה זו מומלץ לשלב תחום לימודי בתוך מעגל החיים האינטנסיבי, משהו שיזין את הנשמה.

שנה אישית 8 זוהי שנה משמעותית שנקראת שנת האיזון ומאפשרת לנו למצוא את השילוב הנכון ביותר בין החומר והרוח. היא מוגדרת כשנה של צמיחה, אך מקורה של הצמיחה בזמן זה הוא ביישום האיזון בתוך מעגל החיים.

שנה אישית 9 זוהי שנה של סגירת ופתיחת מעגלים חדשים שכותרתה היא "כל סוף הוא התחלה חדשה". בתקופה זו נסיים פרויקטים שצלחו פחות, ונפנה מקום חדש ליוזמות חדשות וברכות שיכנסו לחיינו כבר בשנה הבאה.

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com

אדית סולטן
נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית
נייד-052-8335784

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך