נפתחה ליגת התיכונים של אשדוד

ליגת התיכונים בכדורסל, מהליגות המעניינות בעיר, נפתחה בטקס שערכה רשות הספורט העירונית של אשדוד.כ-1000 צופים הגיעו לטקס הפתיחה. בני חזקיה, סמנכ״ל רשות הספורט: "האווירה מדהימה ומחכה לנו ליגה ארוכה, מותחת ותוססת".
נפתחה ליגת התיכונים של אשדוד

ליגת התיכונים יצאה לדרך.

ליגת התיכונים בכדורסל נפתחה בטקס שערכה רשות הספורט העירונית של אשדוד. טקס שבו  הוצגו  הקבוצות מהתיכונים השונים. הליגה נפתחה  בשני משחקי ליגה כבר לאחר טקס הפתיחה, מקיף ו׳ גברו על מקיף ז׳ בתוצאה 75-34 ו- מקיף ח׳ על מקיף ט׳ 45:30.

כ-1000 צופים הגיעו ועל פי האווירה בטקס הפתיחה, הרי שגם השנה צפויה ליגה מעניינת ומותחת אליה יגיעו רבים מבתי הספר בעיר ולא רק משם. סמנכ״ל רשות הספורט בני חזקיה ניהל את הטקס  שהחל לאחר התחייבות השחקנים לכתב אמנת ההוגנות אותה הקריא נציג הקבוצות.

משה בוטרשוילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט: "אני מברך את כל תלמידי התיכונים, אלה שעל הפרקט ואלה שביציע ומאחל הצלחה לכולם, זה אירוע מדהים ולרשות הספורט מגיעה תודה גדולה על ההשקעה".

מנכ"ל רשות הספורט, יורם  אסרף: "פתיחת ליגת התיכונים בכדורסל היא חלק משיתוף פעולה חשוב בינינו. רשות הספורט תעשה ככל שניתן כדי לחבר אתכם לכל הפעילויות העירוניות המתקיימות בעיר אשדוד. אנחנו נרחיב את פעילות הספורט בבתי הספר כבר השנה".

בני חזקיה, סמנכ״ל רשות הספורט: "האווירה מדהימה ומחכה לנו ליגה ארוכה, מותחת ותוססת, רמת השחקנים גבוהה וצפויות לנו עוד הרבה הפתעות, זה המקום לאחל הצלחה לכולם וחשוב שימשיכו ליהנות. גם לקהל החם מגיעה מילה טובה על העידוד והאווירה המדהימה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך