השיג בגביע לקבוצת הכדורסל של "קידום נכים אשדוד"

בשבוע שעבר אירחה קבוצת הכדורסל של קידום הנכים במשחק ליגה בביתה החדש באולם ביה"ס שילה, למשחק גביע את קבוצת נכי צה"ל- עפולה מליגת העל והאשדודים הפתיעו וניצחו 51-50. המשחקים של הקבוצה אגב מתקיימים בימי שני ורביעי.
השיג בגביע לקבוצת הכדורסל של "קידום נכים אשדוד"

בשבוע שעבר אירחה קבוצת הכדורסל של קידום הנכים במשחק ליגה בביתה החדש באולם ביה"ס שילה- אולם יפהפה וחדיש שישמש את כל פעילות הנכים באשדוד כולל פרחי ספורט- ילדים המשחקים בשלל פעילויות כדור. מי שפעלו רבות לאפשר את "הבית הדחש" לעמותת קידום הנכים באשדוד, ראש העיר יחיאל לסרי ולמנכ"ל רשות הספורט העירונית, הספורט יורם אסרף .

קבוצת הכדורסל, שמדורגת לאחר מספר משחקים במקום השני בליגה הלאומית, אירחה במשחק גביע את קבוצת נכי צה"ל- עפולה מליגת העל והאשדודים הפתיעו במשחק נפלא וניצחו את עפולה 51-50 לאחר דרמה ענקית.

שחקני הקבוצה חביב מלכה, אלי טדסקי, שמוליק לנקסנר, אבי אורן, שלומי מלכה, ניסים מצליח, דוד דנינו, יוחאי בטבול ומוריס אלמליח גילו הרבה בגרות וקור רוח במשחק מלא קצב -שהתאפיין בקשיחות רבה ובמאמץ פיזי. הצפייה במשחק מומלצת לכל חובב ספורט לראות יכולות אתלטיות של נכים היושבים על כסאות גלגלים.

המשחקים אגב מתקיימים בימי שני ורביעי וכל תושבי העיר מוזמנים לצפות ולעזור בקידום ספורט הנכים

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך