ליגת הכדורשת לאמהות יצאה לדרך

במוצ"ש התקיים טקס פתיחת העונה והמשחק הראשון של ליגת כדורשת באולם הספורט במקיף ח', בליגה לוקחות חלק אימהות מכ- 23 קבוצות מבתי ספר שונים בעיר אשדוד, תיכונים ויסודיים ומהוות את הכוח העולה של הספורט הנשי בארץ. מעל ל- 300 נשים, מורות, אימהות, חברות וספורטאיות, הפכו את הליגה הזו לאחת המעניינות בעיר
ליגת הכדורשת לאמהות יצאה לדרך

האמהות שולטות.

במוצ"ש האחרון התקיים אירוע הפתיחה החגיגי של ליגת "אשדוד מעל הרשת", ליגת הכדורשת, שזו השנה החמישית לפעילות הליגה,  בו משחקות אימהות של תלמידים מבתי ספר וגני ילדים שונים בעיר, המתקיים בחסות הרשות העירונית לספורט- עיריית אשדוד ובתמיכה אישית של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, מנכ"ל הרשות מר יורם אסרף, הסמנכ"ל בני חזקיה ונדב אלחרר רכז ליגות ואירועים ברשות הספורט.

רגע לפני שהאימהות- שחקניות מ- 23 בתי ספר צעדו בתלבושות חגיגיות באולם הספורט, הופיעו ילדים מבית הספר לריקודים סלוניים "גרציה" ולאחר מכן, מלאות גאווה ומניפות את גדלי בתי הספר בו ילדיהן לומדים, רגע לפני שהחל המשחק הפותח את העונה בין בתי הספר- 'צפרירים' נגד 'רעים'.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי בירך את השחקניות ואמר: "בפעילות שלכן אנחנו יכולים לומר שאנחנו מעצמת ספורט. הפעילות הזו מהווה את ליגת הספורט הנשי הגדולה ביותר של העיר אשדוד עם תוכנית משחקים מוצלחת ומקיימות ליגה אמיתית, במקביל לכל הפעילות האחרת המתקיימת בעיר בענפים שונים אתן נושאות את הדגל בפעילות שלכן ואנו גאים בכן. אני מאחל לכן להמשיך לעסוק בספורט וליהנות ומבטיח שלא תהיה אם אחת שתרצה להשתתף במשחקים הללו ומסיבה כזו או אחרת לא תוכל".

קבוצת מקיף ו'
קבוצת מקיף ו'

הכדורשת רושם השנה שיא חדש של קבוצות, 23 במספר בהן משחקות מעל ל- 300 נשים בעוד אשתקד התחרו 21 קבוצות. בכל קבוצה ישנן בין 10-14 שחקניות כאשר על המגרש משחקות שש שחקניות מכל קבוצה. הן מגיעות לאימונים קבוצתיים ולמשחקים המתקיימים במהלך הליגה פעמיים בשבוע.

לליגת הכדורשת קיימת מועצה בה לוקחות חלק חמש אימהות המייצגות את כל הקפטניות של הקבוצה ומתנהלות באופן רציף מול הגורמים ברשות הספורט, הדואגים למאמן לכל קבוצה והווים את החוליה המקשרת לצורכיהן: אולמות, ציוד, ביטוחים, פיקוח, מזכירות, שופטים ועוד…חברות המועצה: מרסל אביטבול, אתי בן סימון, גלית טלקר, סיגל כהן ושרית לוגסי– מבתי ספר שונים והן אלה שמנהלות את הליגה יחד עם נדב אלחרר –רכז הליגות והאירועים של רשות הספורט.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, כיבד את האירוע בנוכחותו ובירך.
ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, כיבד את האירוע בנוכחותו ובירך.

מרסל אביטבול ואתי בן סימון, חברות המועצה אמרו: "חשוב לציין שפרשנו מליגת "מאמאנט" והחלטנו להקים ליגה עירונית ועצמאית שעובדת תחת רשות הספורט ומהווה את הליגה של העיר אשדוד- הכי גדולה בארץ. הרעיון הוא שכל אמא יכולה ואין דרישות פיזיות של כושר מאתגר כדי לקחת חלק במשחקים. הליגה פחות מקצועית ותחרותית ויותר חובבנית וכיפית. הקונספט הוא אימהות שמייצגות את האימהות לילדיהן, אין דבר מהנה יותר מילד שמעודד את אמא שלו מהקהל וגאה בה. מעבר לפעילות הגופנית והחיבור לילדים, נוצרות חברויות בין האימהות והיכרות אישית וחרטנו על דגלינו פעילויות רבות של תרומה לקהילה יחד עם רשות הספורט. אנחנו מאחלות לכולן בהצלחה בליגה וניפגש על המגרש".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך