לא אותה הליגה. מ.ס נוצחה 5:0 בבאר שבע.

במ.ס רצו לעבור בשלום את המשחק מול באר שבע, אבל באר שבע היא כיום בלתי עצירה. רוני אוואט אמר השבוע שמבחינתו באר שבע היא אלופה. הוא גילה עד כמה זה נכון ובאר שבע היא ליגה של עצמה. מ.ס נוצחה 5:0, כשג'ראפי עוד עצר פנדל מתוך שניים שקיבלה באר שבע שלא בצדק. המשחק נגמר, צריך עכשיו להתכונן למשחק ב"ליגה" של אשדוד מול מכבי פ"ת במחזור הבא.
לא אותה הליגה. מ.ס נוצחה 5:0 בבאר שבע.

מראש זה היה לא כוחות. לבאר שבע בכל תפקיד 3 ויותר שחקנים וברמה הגבוהה ביותר. רוני אוואט אמר שהוא משחק מול האלופה הנכנסת. אמר וצדק. אשדוד לא היוותה יריבה ל"מכונה" מבאר שבע. זה נגמר 0:3 לבאר שבע. באר שבע כיום היא "ליגה" משלה עפ פער של 10 נקודות בצמרת. קבוצה שבאירופה קשה לעצור אותה.

אוואט ויוסי מזרחי התלבטו כיצד לעצור את באר שבע. הלכו על שני חלוצים, זריהן ודוד, הציבו את יצחק אספה כקשר נוסף והלכו על דן ביטון במקום מושל הפצוע. זה לא עבד במחצית הראשונה.  באר שבע עלתה ליתרון כבר בדקה ה-8 לאחר בעיטה מכדור חוזר של מהראן ראדי. בדקה ה-14 זה כבר היה 0:2. קרלו ברוצי'ץ החזיר כדור חזק מידי, יואב ג'ראפי התלבט אם לעצור בגלל שזה שחקן שלו והכדור חדר פנימה 0:2.

אוחנה פעם אשדוד, עכשיו באר שבע. (צילום: טל אקוקה)
אוחנה פעם אשדוד, עכשיו באר שבע. (צילום: טל אקוקה)

אשדוד ניסתה לעצור את באר שבע גם במחצית השנייה. משה אוחיון נכנס לקישור וניבאלדו כבלם נוסף. זה האט את באר שבע, אשדוד אפילו תקפה בניגוד למחצית הראשונה, אבל השופט ברגר עזר לה לחזור לצד של הכיבושים. באר שבע קיבלה שני פנדלים במשחק מהשופט גיא ברגר (בינוני), שניהם לא  היו. בראשון הדף אותו ג'ראפי (18) מרגלי לוסיו, בשני כבש מאור בוזגלו (54), לאחר עבירה שלא הייתה על מיכאל אוחנה. באר שבע קבוצה טובה מספיק מבלי ששופטים ישרקו לטובתה. אבל זה לא נגמר בפנדל.

בדקה ה-84 שער דומה לראשון. הרחקה לא טובה הגיע למהראן ראדי שבעט כדור חזק לחיבורים שגם ג'ראפי לא יכול היה לעצור. שער שני לראדי ורביעי לבאר שבע. בדקה ה-90 היא כבשה את החמישי עם שער בתוספת הזמן של טוני וואקמה.

שחקני אשדוד לפני השריקה. (צילום: טל אקוקה)
שחקני אשדוד לפני השריקה. (צילום: טל אקוקה)

אשדוד יצאה בזול מהמשחק הזה. הוא נגמר. כל קבוצות הליגה יאבדו נקודות בבאר שבע. אשדוד צריכה להתכונן למשחק "בלגיה" שלה, מול מכבי פ"ת, במחזור הבא באשדוד.  כאן אשדוד צריכה לאסוף את הנקודות החשובות. משחק שיסיים את הסיבוב הראשון. להתחיל את הסיבוב הבא עם בטעם טוב.

אוהדי אשדוד שהגיעו לבאר שבע. לא שכוחים לרגע את ג'קי בן זקן (צילום: טל אקוקה)
אוהדי אשדוד שהגיעו לבאר שבע. לא שוכחים לרגע את ג'קי בן זקן (צילום: טל אקוקה)

הרכב אשדוד: יואב ג’ראפי, טום בן זקן (68, בן יאיר), חאתם עבד אלחמיד, מיקי סירושטיין, קרלו ברוצ’יץ’, רועי בקל, דן ביטון (אוחיון, 46), תום מונד, יצחק אספה (ניבאלדו, 46), דין דוד, ניב זריהן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך