אזהרה לציבור: החל מהיום יתכנו שיבושים באספקת החשמל

נזקי השריפות לא פוחתים וממשיכים להתגבר – האבק והפיח שהצטברו על רשת הולכת החשמל בעקבות גל השריפות עלולים לגרום להפרעות באספקת החשמל מיד עם הגשם הראשון

חברת החשמל נערכת לשינוי הצפוי במזג האוויר החל מיום רביעי, 30.11, למשך סוף השבוע ומתריעה מראש כי תקופת היובש החריגה של החודשים האחרונים, יחד עם האבק והפיח אשר הצטברו בשבוע האחרון על רשת הולכת החשמל בעקבות גל השריפות, בשילוב עם הגשם הראשון עלולים לגרום להפרעות באספקת החשמל.

עם רדת הגשם הראשון, השילוב של המים עם האבק והפיח שהצטברו על רשתות החשמל עלולים לגרום לתקלות בקווים על אף עבודות התחזוקה הרבות שביצעה החברה כהכנה לחורף שכללו שטיפות קווים, גיזום עצים ופיתוח הרשת.

חברת החשמל ערוכה באופן מלא לקראת החורף, כלל צוותי עבודה לתיקונים וציוד כבד הכולל במות הרמה ומנופים ליציאה מידית לשטח. נציין כי לאחרונה התבצע תיאום והידוק הקשר עם רשויות מקומיות , גורמי החירום וגורמים ממשלתיים נוספים. בנוסף, חברת החשמל מתגברת בימים אלו את מוקדי השירות 103.

חברת חשמל מבקשת להדגיש כי על אף ההיערכות המקדימה הנרחבת, הרוחות העזות הצפויות עלולות לגרום לקריסת עצים, פגיעת ענפים וחפצים שונים ברשתות החשמל ולגרימת נזק שיגרום להפסקות באספקת החשמל.

מחברת החשמל מבקשים מהציבור להיות סבלניים וערניים ולדווח מידית על חוטי חשמל קרועים או נזקים אחרים לרשת החשמל. במקרה של פגיעות ברשת החשמל, קריעת חוטים או כל מפגע אחר, הציבור יכול לפנות לחברה דרך מרכזי השירות 103, יישומון חברת החשמל, דף הפיסבוק, אתר האינטרנט של החברה, שירות הודעות מסרון למספר 0557000103.

בחברה שבים וקוראים לציבור לשמור על כללי בטיחות בסיסיים: אין לגעת בחוטי חשמל קרועים עקב סכנת התחשמלות- ולדווח על כך מידית למרכז השירות 103 או למוקד משטרת ישראל 100, או באמצעות האפליקציה של חברת החשמל בטלפון הסלולארי או בעמוד הפיסבוק של חברת החשמל.

בחברת החשמל מבקשים מהציבור להסיר ולפנות מגגות או ממרפסות חפצים העלולים לעוף בעקבות משבי הרוח החזקים ולפגוע במעופם בקווי חשמל סמוכים.

אם מבחינים בעצים או עמודים שאינם יציבים ועלולים ליפול, או ענפים שעלולים לגעת בחוטי חשמל, יש להודיע למוקד העירוני 106 או למרכזי השירות 103 של חברת החשמל.

צילום: נתי שוחט – פלאש 90.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך