מ.ס רוצה להעפיל לחצי גמר גביע הטוטו

ברביעי (19.45, אצטדיון הי"א), יכול מ.ס אשדוד לעלות לחצי גמר גביע הטוטו. אשדוד תארח לגומלין ברבע הגמר, את בני יהודה עם יתרון של 2:3 מהמשחק הראשון בניהן. תיקו ומעלה לאשדוד והיא עלתה. הצוות המקצועי מזרחי/אוואט ייתן מנוחה לחלק מהשחקנים, כי בשבת היא תפגוש את באר שבע, בעיקר בגלל מסדר חולים בקבוצה.

מ.ס אשדוד נמצאת משחק אחד מעלייה לחצי גמר גביע הטוטו. אשדוד תארח ברביעי (19.45, אצטדיון הי"א) את בני יהודה, כשלאשדוד יתרון של 2:3 מהמשחק הראשון. אשדוד זקוקה לתיקו אפיל של 0:0 בכדי לעלות.

לא ברור עדיין באיזה הרכב תעלה מ.ס אשדוד האם תעלה בהרכב המלא והחזק כפי ששיחקה מול מכבי חיפה או שתאפשר מנוחה לחלק משחקניה ששיחקו בשבת וסבלו מעייפות באימון יום שני. בקבוצה יש מסדר חולים. חאתם עבד אל חמיד חולה בשפעת. מספר שחקנים סובל מפציעות קלות בעיקר בגלל עומס. בינהם, טום בן זקן, מיקי סירושטיין, קרלו ברוצי'ץ , בנצי מושל וחן עזריאל ונינו גאלוביץ'. הם ככל הנראה לא יישחקו או אפילו יהיו בסגל. רועי משפתי יפתח בשער.

מצד שני מאוד חשוב לקבוצה לעלות לחצי הגמר, גם בגללה עניין הכספי ובוודאי היוקרתי. נראה כי בסופו של דבר ישלבו המאמנים מזרחי/אוואט בין שחקני הרכב לשחקנים שלא מקבלים דקות משחק, אבל לא מזמן היו בהרכב הקבוצה. במיוחד אמורים הדברים לגבי הזרים של הקבוצה שרובם לא מקבלים דקות משחק.

%d7%9e-%d7%a1

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך