בנשקים שלופים: בלשים וכוחות יס"מ עצרו סוחרי סמים לאחר מעקב ומרדף בפארק לכיש

בלשים של משטרת אשדוד יחד עם כוחות יס"מ ביצעו מעצר של סוחרי סמים לאחר מעקב בשטח המתנה ומרדף רגלי בפארק לכיש

פעילות משטרת ישראל כנגד עבירות סחר בסמים המסוכנים ואחזקתם נמשכת כל העת. פעילות שכזאת שנערכה בימים האחרונים הובילה אתמול למעצרם של שני תושבי המרכז שנעצרו על ידי בלשי ולוחמי המשטרה בעיר אשדוד.

שני החשודים הגיעו למקום בו הוסלקו הסמים שם כבר המתינו להם כוחות המשטרה שביצעו את מעצרם. היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית המשפט.

שני חשודים, תושבי רמלה בגילאים 24 ו- 18, שהגיעו אתמול עם רכבם לפארק לכיש באשדוד וניגשו בין השיחים ל"זולה" בה מוסלקים סמים מסוכנים מסוג הרואין וקוקאין במשקל של עשרות גרמים, הופתעו כי במקום כבר ממתינים להם, מוטמעים בשטח, בלשי המשטרה ולוחמי היס"מ.

לאחר שהבחינו הכוחות כי השניים ניגשים למקום המסתור בו הסמים, יצאו הבלשים והלוחמים והחלו בביצוע מעצרם, תוך מרדף רגלי קצר אחר אחד החשודים שניסה להימלט מהמקום, ללא הצלחה מצדו.

לאחר מעצרם הועברו השניים לחקירת מחלק התשאול במשטרה שלאחריה נכלאו, והיום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית המשפט לטובת המשך החקירה.

צילום תמונה: ארכיון פלאש 90.

צילום תמונה: דוברות המשטרה.
צילום תמונה: דוברות המשטרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך