רק רבע. רבע ראשון הספיק למכבי בן אשדוד לנצח 54:79 את חולון

מכבי בן אשדוד חזרה לליגת העל בכדורסל לנשים לאחר פגרה בת שבועיים. אשדוד ניצחה בקלות את אליצור חולון 54:79, כשברבע הראשון היא כבר מובילה 6:28!! בחמישי תגיע ספרטק מוסקבה למשחק במסגרת "היורוקאפ" האירופי. טאמיקה ג'ונסון הזרה החדשה נטלה חלק במשחק.
שי דורון בימים אחרים (צילום: עודד קרני )

בקלות

אין מילה אחרת להבהיר את המשחק של מכבי בן אוצר השקעות אשדוד מול אליצור חולון במסגרת המחזור השלישי בליגת העל בכדורסל נשים. אשדוד ניצחה 54:79, אבל כבר בסיום הרבע הראשון הובילה 6:28 והסיפור היה גמור.

המאמן עדן ענבר נתן כמעט לכל סגל הקבוצה לשחק. גם הזרה החדשה טאמיקה ג'ונסון שנחתה בקבוצה במקום אליסון הייטאוור, רק לפני מספר ימים שיחקה. היא קלעה 5 נקודות ושיחקה 15.55 דקות. זמן רב יחסית למי שרק הגיעה. ענבר יכול היה לתת מנוחה לשחקניות רבות לקראת המשחק בחמישי.

ביום חמישי זה כבר יראה אחרת. ספרטק מוסקבה תגיע למשחק במסגרת "היורוקאפ" (18.30). ניצחון של אשדוד והיא רשמית בשלב הבא, למרות שמעשית כבר הבטיחה את עלייתה. בקבוצה מקווים לקהל רב. הכניסה חופשית על בסיס מקום פנוי.

קלעו לאשדוד: פארהייה 16, דורון 14, ג'קסון 13, לויצקי 12, בן נון 8, ג'ונסון ושפיר 5 כ"א, שירה ששון 4, פרסלי2.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך