מועדון ספורט אשדוד ואליטל חוגגים על הדשא

במחצית משחק התיקו של מ.ס אשדוד מול מכבי חיפה (1:1), לעיניי 6500 צופים, קיימה הקבוצה בשיתוף 'אליטל' תחרות בעיטות לשער ממחצית המגרש בה השתתפו 5 מאוהדי אשדוד שזכו בחבילת מתנות ומוצרי ספורט של 'אליטל'.את הפרסים הגיש לזוכים תומר רביבו, מנהל השיווק של רשת 'אליטל' שתקיים פעילויות ותחרויות נוספות נושאות פרסים במיוחד עבור אוהדי אשדוד גם בהמשך העונה.
תחפושת דולפין של מ.ס

כבר הרבה זמן שלא ראינו כזו חגיגה באצטדיון העירוני באשדוד שהתמלא ב-6500 צופים נלהבים שבאו לצפות במשחק הבית של אשדוד המשתפרת בראשות רוני אוואט נגד הירוקים של מכבי חיפה שנמצאים בתקופה מצוינת וממוקמים בצמרת הטבלה.

המשחק אמנם הסתיים בתיקו אבל הניצחון היה כולו של המקומיים שזכו לקרנבל שמח של כדורגל והפתעות של נותנת החסות למשחק חברת 'אליטל' שחילקה שלל הטבות וחוברת מבצעים לכל צופה שהגיע למגרש למימוש בסניף 'אליטל' בצומת עד הלום. במחצית המשחק קיימה הקבוצה בשיתוף 'אליטל' תחרות בעיטות לשער ממחצית המגרש בה השתתפו 5 מאוהדי אשדוד שזכו בחבילת מתנות ומוצרי ספורט של 'אליטל'.

אוהד מ.ס מנסה לזכות בפרס של אליטל
אוהד מ.ס מנסה לזכות בפרס של אליטל

את הפרסים הגיש לזוכים תומר רביבו, מנהל השיווק של רשת 'אליטל' שתקיים פעילויות ותחרויות נוספות נושאות פרסים במיוחד עבור אוהדי אשדוד גם בהמשך העונה.  "אליטל" הינה רשת בפריסה ארצית הכוללת 6 סניפים. הסניף החדש של הרשת נמצא בצומת עד הלום ומשתרע על למעלה מ-1000 מטר של מותגי ספורט ואופנה במחירי אאוטלט. בין היתר ניתן למצוא קולקציות חדשות של המותגים המובילים בעולם כמו אדידס, נייקי, ריבוק, בלנסטון, אסיקס, דיאדורה, אולסטאר, סקצרס ועוד.

דף הפייסבוק של אליטל: אליטל- העמוד הרשמי
ועוד ניסיון ....
ועוד ניסיון ….

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך