טאמיקה ג'ונסון תהיה בסגל מכבי בן אשדוד

לאחר שבועיים של הפסקה, חוזרת קבוצת הכדורסל של מכבי בן אוצר השקעות אשדוד לליגה ולאירופה. ביום שני (19.50, הקריה) היא תארח את אליצור חולון מהמקום הרביעי. בחמישי היא כבר תפגוש את ספרטק מוסקבה (18.30, הקריה) במסגרת "היורקאפ" האירופי. הכניסה חופשית.

מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, אלופת המדינה בכדורסל נשים, חוזרת לכדורסל בארץ ובאירופה בגדול, לאחר שבועיים של פגרת נבחרות ומנוחה ממשחקי הליגה (מאחר ויש 9 קבוצות).

אשדוד תשחק בשני (19.00, אולם הקריה) מול אליצור חולון. חולון ממוקמת במקום הרביעי בליגה, עם הפסד וניצחון. לאשדוד רק 2 נקודות, מאחר ולא שיחקה במחזור הקדום בליגה והיא עם משחק אחד וניצחון אחד. על הנייר אשדוד צריכה לעבור את המשחק הזה.

מי שאמורה לערוך את הופעת הבכורה שלה בליגה היא טאמיקה ג'ונסון שהצטרפה רק בסוף השבוע לקבוצה והחליפה את אליסון הייטאוור שבאשדוד הליטו לשחרר בגלל החשש שהפציעה שלה עדיין מעיבה על יכולתה.

בחמישי  (18.309 כבר תחכה לאשדוד יריבה קצת "חזקה" יותר. זוהי ספרטק מוסקבה, שתגיע לכאן במסגרת גביע "היורוקאפ" האירופי. כזכור אשדוד עם 100 אחוזי הצלחה באירופה והבטיחה מעשית ורשמית את מקומה בשלב הבא.

בדף הפייסבוק של הקבוצה נכתב לקראת המשחקים: " שבוע טוב חברים שלנו!! השבוע הזה כולו מכבי "בן" אשדוד.. אחרי שבועיים ארוכים של פגרה אנחנו חוזרים במלוא המרץ לשחק פעמיים בשבוע, בארץ ובחו"ל. השבוע הזה נשחק פעמיים בבית ואנחנו כבר נרגשים ומצפים לשמוע ולראות אתכם ביציעים. תרשמו: יום שני, ה-28/11 בשעה 18:30 – נארח את אליצור חולון. יום חמישי, ה-1/12 בשעה 18:30 – נארח את ספרטק מוסקבה.
שני המשחקים יתקיימו בהיכל "הקריה". הכניסה חופשית על בסיס מקום פנוי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך