נקודה ירוקה. 1:1 למ.ס מול חיפה

מ.ס אשדוד סיימה בתיקו 1:1 מול מכבי חיפה מהצמרת. אשדוד עלתה ליתרון ראשון מרגלי דין דוד (17) וחיפה השוותה עוד במחצית הראשונה משער של קהת (40). 7 מתוך 9 בעידן יוסי מזרחי ורוני אוואט. העובדה שבאשדוד מאוכזבים מתיקו מול חיפה, מלמדת הכל. במחזור הבא משחק חוץ מול באר-שבע. ברביעי משחק גומלין ברבע גמר גביע הטוטו (אצטדיון הי"א, 19.45) מול בני יהודה.
נקודה ירוקה. 1:1 למ.ס מול חיפה

האכזבה מהתיקו מול מכבי חיפה, מלמדת הכל. מ.ס אשדוד היא קבוצה אחרת, קבוצה חדשה לגמרי, בכל הקשור לביטחון שלה. אשדוד סיימה בתיקו 1:1 מול חיפה מהצמרת, לאחר שכבר הוליכה 0:1. אשדוד של היום יכולה לנצח, בוודאי בבית כל קבוצה בליגת העל.

אגב מאז הגיע יוסי מזרחי לאשדוד, היא השיגה 7 נקודות מתוך 9, מאזן של קבוצת צמרת. רוני אוואט ומזרחי הם צמד שפשוט תענוג לראות אותם יחד ואת התוצאה רואים על המגרש. אשדוד הפכה להיות קבוצה שקשה לנצח אותה.

אשדוד פתחה כרגיל מצוין את המשחק וממשיכה לכבוש שערים בדקות המשחק הראשונות. בדקה ה-17 דין דוד, עשה גול של חלוץ גדול. טום בן זקן מסר לו כדור מצוין, הוא עצר את הכדור ברחבה וסידר לעצמו מצב ובעט נהדר פנימה 0:1.

חיפה התחילה ללחוץ, כשאשדוד סגרה את המרכז ויצאה למתפרצות. חיפה לחצה ואשדוד ניסתה. יואב ג'ארפי (שוב בלט) המשיך ביכולת הטובה שלו וחילץ 3 פעמים (פעמיים בדקה ה-35) כדורים של סאן מנן, ורמוט ועוד כדור של מוסא דקה אח"כ. ג'ארפי הצליח להשאיר את אשדוד עם שער נקי. אבל בדקה ה-40 חיפה השוותה. אלירן עטר בישל בכדור נהדר שער לרועי קהת שנגח פנימה 1:1.

המחצית השנייה הייתה של שתי הקבוצות. שתיהן היו שוות. ניב זריהן (משחק טוב שלו  כרגיל) עבר את כל ההגנה וכמעט כבש (56), בקל המשיך את הריבאונד ושוער חיפה גלזר מנע שער. שריקת הסיום של השופט אלון יפת (היה חייב להרחיק את דקל קינן באדום בדקה ה-45 בגלל העבירה על זריהן), מצאה את שתי הקבוצות מאוכזבות. חיפה מהצמרת ואשדוד מהתחתית, מקום שאינו מתאים לקבוצה הטובה הזו.

הרכב מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, קרלו ברוצ'יץ', חאתם עבד אלחמיד, מיקי סירושטיין, טום בן זקן, תום מונד, רועי בקל, חן עזריאל (אור אינברום, 57), בנצי מושל, דין דוד (משה אוחיון, 72) וניב זריהן (דראזן בגאריץ', 80ׂׂׂ).

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך