אזיוקוו הוחתם לשבועיים נוספים

הסנטר קליסטוס אזיוקוו סיים את חוזהו בן החודש ושבועיים באשדוד/באר טוביה. בקבוצה לא היו בטוחים אם להחתימו עד לתום העונה והוחלט להאריך את חוזהו בפעם השנייה בשבועיים. במוצאי שבת (18.30, הקריה) תגיע האלופה מראשל"צ. באשדוד ירצו לחזור לנצח. נתון סטטיסטי, אשדוד קולעת למשחק 72.4 נקודות למשחק. ראשל"צ קולעת 78.6 למשחק
שחקן מספר 4

קליסטוס אזיקוו, הסנטר הניגרי-אמריקאי של מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, הסכים לחתום לשבועיים נוספים ונשאר בקבוצה.

באשדוד לא החליטו אם הוא מספיק טוב עבורם בכדי לחתום עד לתום העונה. לכן הציעו לשחקן להאריך בפעם השנייה את חוזהו לעוד שבועיים. אזיוקוו הגיע לחודש, אח"כ האריך בחודשיים ועתה האריך הפעם השנייה לעוד חודשיים. בתחילה הוא התלבט, אולם לבסוף הודיע כי ימשיך.

לכן גם הוא יהיה בסגל הקבוצה לקראת המשחק מול ראשון לציון (18.30, הקריה) האלופה. באשדוד רוצים מאוד לחזור למסלול הניצחונות בוודאי לאחר התבוסה לחיפה במחזור הקודם. אגב ראשל"צ החתימה את  מאליק וויינס (25, 1.85) שפתח את העונה ביניסיי קרסנויארסק הרוסית. הגארד חתם בשורות האלופה עד לתום העונה וצפוי להגיע לארץ כבר בשבת. כך שלפחות מול אשדוד הוא לא יישחק.

אשדוד ממוקמת במקום השישי עם ניצחון פחות ונקודה פחות מראשל"צ שנמצאת במקום הרביעי. זה משחק קשה, אבל אשדוד בבית היא קבוצה מאוד קשה. אגב אשדוד קולעת למשחק 72.4 נקודות למשחק. ראשל"צ קולעת 78.6 למשחק, כך שעל הנייר יש לה עדיפות. אשדוד תצטרך להשאיר את ראשל"צ על פחות מ-70-72 נקודות למשחק, בכדי לנצח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך